Pregled bibliografske jedinice broj: 556752
Društvene mreže i marketinške aktivnosti hrvatskih poduzeća
Društvene mreže i marketinške aktivnosti hrvatskih poduzeća, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže i marketinške aktivnosti hrvatskih poduzeća
(Social networking and marketing activities of Croatian companies)
Autori
Drašković, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2011
Stranica
59
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina
Ključne riječi
internet; društvene mreže; Facebook; internet marketing
(internet; social networking; Facebook; internet marketing)
Sažetak
U današnje vrijeme velik broj ljudi se koristi Internetom koji postaje jedno od glavnih sredstva komunikacije među ljudima i jedan od glavnih alata kojim se svakodnevno koriste. Zbog sve bržeg načina života i sve veće potrebe za informacijama jako velik broj ljudi svih dobnih skupina, bez obzira na stupanj obrazovanja, gotovo svaki dan posjećuje određene web stranice. Informacije Internetom sve brže putuju i postaju dostupne u različitim dijelovima svijeta i nijedno ozbiljano poduzeće si ne može dopustiti ne biti prisutno na Internetu, na ovaj ili onaj način, jer u današnje vrijeme, to je gotovo kao da i ne postoji. Ljudi, potrošači, sve brže žive i sve manje vremena imaju za druženje i sastajanje s prijateljima na način kako se to gotovo do nedavno običavalo (odlasci na kave, kućni posjeti i sl.), te su postale iznimno popularne društvene mreže, vitulana mjesta, zajednice gdje je prisutan velik broj ljudi koji iz dana u dan raste, te se tamo sastaju, dijele svoja razmišljanja, komuniciraju. Društvene mreže imaju jako velik utjecaj na ljude koji su prisutni na nekoj od njih te se tamo stvaraju različite skupine obožavatelja nekoga ili nečega, otvaraju se grupe u koje se ljudi učlanjuju i na taj način su postale jako dobro sredstvo oglašavanja i privlačenja potrošača. U radu je provedeno sekundarno istraživanje za stolom, gdje će se proučiti dostupna literatura na temu društvenih mreža i zajednica potrošača na njima te njihov način funkcioniranja, zatim dostupni radovi na temu međunarodnih poduzeća koja se koriste društvenim mrežama kako alatom pristupanja potrošačima. Primarno istraživanje je provedeno na način da je praćen određeni broj hrvatskih poduzeća prisutna na društvenim mrežama te njihova zastupljenost i eventulane aktivnosti na njima, a zatim je provedena usporedba aktivnosti i načina pristupa tih istih poduzeća.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb