Pregled bibliografske jedinice broj: 556742
Utjecaj zadovoljstva kupaca na marketing usmenom predajom
Utjecaj zadovoljstva kupaca na marketing usmenom predajom, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zadovoljstva kupaca na marketing usmenom predajom
(The impact of customer satisfaction on word-of-mouth marketing)
Autori
Vargović, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2011
Stranica
66
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Razum, Andrea
Ključne riječi
zadovoljstvo kupaca; marketing usmenom predajom; donošenje odluke o kupnji
(customer satisfaction; word of mouth marketing; buying decision)
Sažetak
Svrha rada bila je istražiti kako zadovoljstvo kupaca utječe na usmenu predaju tj. rezultira li zadovolsjtvo kupca nekim proizvodom ili uslugom do pozitivne usmene predaje i u kojim slučajevima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb