Pregled bibliografske jedinice broj: 556722
Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru
Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru
(Telemarketing as a tool for servin customers in the telecommunications sector)
Autori
Benjak, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.04
Godina
2011
Stranica
65
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Razum, Andrea
Ključne riječi
telemarketing; telekomunikacije; pozivni centar; teleprodaja
(telemarketing; telecommunications; call center; telesales)
Sažetak
Predmet rada je telemarketing te način njegove primjene kao alata usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb