Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556722

Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru


Benjak, Filip
Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru
(Telemarketing as a tool for servin customers in the telecommunications sector)

Autori
Benjak, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.04

Godina
2011

Stranica
65

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Razum, Andrea

Ključne riječi
telemarketing; telekomunikacije; pozivni centar; teleprodaja
(telemarketing; telecommunications; call center; telesales)

Sažetak
Predmet rada je telemarketing te način njegove primjene kao alata usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Benjak, Filip
Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Benjak, F. (2011) 'Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Benjak, Filip}, year = {2011}, pages = {65}, keywords = {telemarketing, telekomunikacije, pozivni centar, teleprodaja}, title = {Telemarketing kao alat uslu\v{z}ivanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru}, keyword = {telemarketing, telekomunikacije, pozivni centar, teleprodaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Benjak, Filip}, year = {2011}, pages = {65}, keywords = {telemarketing, telecommunications, call center, telesales}, title = {Telemarketing as a tool for servin customers in the telecommunications sector}, keyword = {telemarketing, telecommunications, call center, telesales}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font