Pregled bibliografske jedinice broj: 556719
Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje
Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje
(Modern types of sales promotions)
Autori
Rezović, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2011
Stranica
86
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina
Ključne riječi
online prodaja; suvremene mogućnosti; Hrvatska.
(online sales; modern types; Croatia.)
Sažetak
Online prodaja je fenomen koji se pojavljuje u svakom segmentu poslovanja. Zanimljivo je područje u koje se ulaže sve više i više novca. Online prodaja je dobra zbog targetiranja postojećih i potencijalnih potrošača, utječe na svijest potrošača o određenim markama i brandovima, utječe na povećanje potrošačeve lojalnosti te za ostvarivanje većeg prihoda. Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje su iz dana u dan sve naprednije te se sve više razvijaju. Neke od njih koje utječu na povećanje online prodaje i na podsjećanje potrošača o pogodnostima poduzeća su web stranice, newsletteri te direktna pošta. Suvremene mogućnosti također uključuju i društvene mreže, virtualne zajednice te advergaming koje su postale veliki hit na strani potrošača i poduzeća. Razvoj suvremenih mogućnosti unapređenja online prodaje se razvija nekontrolirano brzo te je još uvijek nepoznat njihov doseg. Jedina poznata činjenica jest kako su suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje postale ''trend'' koji utječe na potrošače u pogledu kategorizacije i pozicioniranja određenih marki i brandova. U konačnici, sve to utječe na povećanje online prodaje i promocije određenih marki i brandova. Digitalni kuponi, online aukcije, dodatne online trgovine te online članci su veoma dobri i poželjni u pogledu online prodaje jer čine proces kupovne lakšim, bržim i jeftinijim. Na kraju, sve to zapravo pozitivno utječe na zadovoljstvo potrošača i poduzeća. Dobri primjeri uspješne online prodaje su poduzeća Konzum i Podravka. Uspjeh ovih poduzeća se razvija svakim danom sve više prema potrebama i željama potrošača. Ova poduzeća su ujedno i lideri u pogledu online prodaje na tržištu Republike Hrvatske. Prema rezultatima istraživanja, svjesnost i spremnost potrošača na online prodaju se pokazalo velikim uspjehom. Potrošači preferiraju online prodaju u odnosu na tradicionalnu prodaju iz mnogih razloga poput: jednostavnosti, lakoće, dostupnosti, značajki, pogodnosti i nagrada. Ključna karakteristika su dakako ušteda vremena i novca. Online prodaja za većinu ispitanika predstavlja moderan način prodaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb