Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556681

Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina


Prodan, Igor
Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina
(Interactive communivation and sales on the real estate market)

Autori
Prodan, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2010

Stranica
123

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Razum, Andrea

Ključne riječi
interaktivna komunikacija; prodajni proces; tržište nekretnina; inovacije; alati marketinške komunikacije.
(interactive communication; sales process; real estate market; innovation; marketing communications tools.)

Sažetak
Tematika rada odnosi se na interaktivnu komunikaciju i prodaju na tržištu nekretnina. Navodi se teorijska osnova interaktivne marketinške komunikacije i prodajnog procesa tržišta nekretnina, te se posebna pažnja posvećuje utjecaju interaktivnih alata na prodajni proces nekretnina. Rad obuhvaća tradicionalne i nove oblike interaktivne komunikacije, inovacije i trendove primijenjive na tržište nekretnina, osvrt na tržište nekretnina u Hrvatskoj te opis alata interaktivne komunikacije primijenjivih na tržištu nekretnina. Uz teorijska pojašnjenja pojmova vezanih uz interaktivnu komunikaciju i prodajni proces, dani su i primjeri navedenih oblika interaktivne komunikacije te specifičnosti tržišta nekretnina u Republici Hrvatskoj. Prikazan je prodajni proces u šest koraka koji se može uspješno provoditi na tržištu nekretnina. Kako u današnje vrijeme tržište svakodnevno evoluira, čitatelja se nastoji pobliže upoznati s suvremenim trendovima u prodaji te obilježjima sadašnjeg prodavača ujedno provodeći usporedbu s nekadašnjim prodavačem. U radu je također obuhvaćeno i istraživanje provedeno na agencijama za posredovanje nekretninama u Hrvatskoj vezano uz korištenje alata interaktivne marketinške komunikacije u prodajnom procesu agencija na tržištu nekretnina. Istraživanje je provedeno na uzorku od 220 agencija za posredovanje nekretninama koje su upisane u Registar posrednika u prometu nekretnina pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Prodan, Igor
Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Prodan, I. (2010) 'Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prodan, Igor}, year = {2010}, pages = {123}, keywords = {interaktivna komunikacija, prodajni proces, tr\v{z}i\v{s}te nekretnina, inovacije, alati marketin\v{s}ke komunikacije.}, title = {Interaktivna komunikacija i prodaja na tr\v{z}i\v{s}tu nekretnina}, keyword = {interaktivna komunikacija, prodajni proces, tr\v{z}i\v{s}te nekretnina, inovacije, alati marketin\v{s}ke komunikacije.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prodan, Igor}, year = {2010}, pages = {123}, keywords = {interactive communication, sales process, real estate market, innovation, marketing communications tools.}, title = {Interactive communivation and sales on the real estate market}, keyword = {interactive communication, sales process, real estate market, innovation, marketing communications tools.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font