Pregled bibliografske jedinice broj: 556681
Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina
Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina
(Interactive communivation and sales on the real estate market)
Autori
Prodan, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2010
Stranica
123
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Razum, Andrea
Ključne riječi
interaktivna komunikacija; prodajni proces; tržište nekretnina; inovacije; alati marketinške komunikacije.
(interactive communication; sales process; real estate market; innovation; marketing communications tools.)
Sažetak
Tematika rada odnosi se na interaktivnu komunikaciju i prodaju na tržištu nekretnina. Navodi se teorijska osnova interaktivne marketinške komunikacije i prodajnog procesa tržišta nekretnina, te se posebna pažnja posvećuje utjecaju interaktivnih alata na prodajni proces nekretnina. Rad obuhvaća tradicionalne i nove oblike interaktivne komunikacije, inovacije i trendove primijenjive na tržište nekretnina, osvrt na tržište nekretnina u Hrvatskoj te opis alata interaktivne komunikacije primijenjivih na tržištu nekretnina. Uz teorijska pojašnjenja pojmova vezanih uz interaktivnu komunikaciju i prodajni proces, dani su i primjeri navedenih oblika interaktivne komunikacije te specifičnosti tržišta nekretnina u Republici Hrvatskoj. Prikazan je prodajni proces u šest koraka koji se može uspješno provoditi na tržištu nekretnina. Kako u današnje vrijeme tržište svakodnevno evoluira, čitatelja se nastoji pobliže upoznati s suvremenim trendovima u prodaji te obilježjima sadašnjeg prodavača ujedno provodeći usporedbu s nekadašnjim prodavačem. U radu je također obuhvaćeno i istraživanje provedeno na agencijama za posredovanje nekretninama u Hrvatskoj vezano uz korištenje alata interaktivne marketinške komunikacije u prodajnom procesu agencija na tržištu nekretnina. Istraživanje je provedeno na uzorku od 220 agencija za posredovanje nekretninama koje su upisane u Registar posrednika u prometu nekretnina pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb