Pregled bibliografske jedinice broj: 556649
Analiza rezultata ispita iz Engleskoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole
Analiza rezultata ispita iz Engleskoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole // Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama - engleski i njemački jeziki / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 37-58 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 556649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza rezultata ispita iz Engleskoga jezika u 4.
i 8. razredu osnovne škole
(Analysis of test results for the English langauge
in the 4th and 8th grade of primary school)
Autori
Andraka, Marija ; Cindrić, Ivana ; Ćurković, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama - engleski i njemački jeziki
/ Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena - Zagreb : Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010, 37-58
ISBN
978-953-7556-21-1
Skup
HPKZ: KURIKULUM: IZAZOV HRVATSKOM ODGOJU I OBRAZOVANJU ; KVALITATIVNA ANALIZA NI U OŠ KAO TEMELJ BUDUĆE IZRADBE PREDMETNIH KURIKULA U OŠ
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.11.2010. - 24.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
engleski jezik ; nacionalni ispiti ; osnovna škola ; jezične vještine ; analiza pogrješaka
(English language ; national exams ; primary school ; language skills ; error analysis)
Sažetak
Cilj analize bio je utvrditi postotak uspješnosti učenika u pojedinoj jezičnoj vještini te ustanoviti postoje li korelacije između sveukupnog uspjeha na ispitu i uspjeha u pojedinim zadatcima. Drugi cilj bio je kroz analizu pogrješaka ustanoviti najčešće pogjreške, sposobnosti uporabe složenijih struktura, spostobnost produkcije zadane vrste teksta i sadržajne koherentnosti te sposobnost snalaženja u komunikacijskoj situaciji. Na temelju rezultata dobivenih analizom formulirane su preporuke u skladu sa zadaćama povjerenstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
MZOS-227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar