Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556223

Zašto studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju važnom?


Lucija, Murgić; Pavleković, Gordana; Brborović, Ognjen
Zašto studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju važnom? // 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unaprjeđenja zdravlja - zbornik radova
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 556223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju važnom?
(Why do 6th year medical students consider medical ethics curriculum as unnecessary?)

Autori
Lucija, Murgić ; Pavleković, Gordana ; Brborović, Ognjen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unaprjeđenja zdravlja - zbornik radova / - , 2010

Skup
2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unaprjeđenja zdravlja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.10.2010. - 16.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
medicinska edukacija; medicinska etika
(medical education; medical ethics)

Sažetak
Nastava iz medicinske etike predstavlja veliki izazov. Studenti 6. godine medicine ne uviđaju vrijednost formalne nastave iz medicinske etike koja im se predaje pri kraju studijske naobrazbe. S obzirom da je uočena jedino razlika vrednovanja važnosti medicinske etike prema spolu i vrednovanju važnosti drugih predmeta, posebno javnozdravstevnih, a to su faktori na koje se ne može utjecati jer su svojstveni svakom studentu ponaosob, jedino je moguće utjecati i prilagoditi oblik nastave. U radu su ponuđeni razni oblici odvijanja formalne nastave koji se moraju upotpunjavati s tzv neformalnim oblicima koje pruža liječničko osoblje svojim uzorom. Od presudne je važnosti uloga i primjer nastavnika/mentora koji se također za to trebaju ozbiljno educirati. Studenti, budući liječnici moraju shvatiti da će nastava iz etike biti proces tijekom cijele njihove med karijere. To je potrebno kako ne bi zaostajali za sve većim i kompleksnijim etičkim dilemama moderne medicine.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
108-1081871-1897 - Utjecaj organizirane edukacije na kvalitetu rada u izvanbolničkoj zaštiti (Pavleković, Gordana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Lucija, Murgić; Pavleković, Gordana; Brborović, Ognjen
Zašto studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju važnom? // 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unaprjeđenja zdravlja - zbornik radova
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Lucija, M., Pavleković, G. & Brborović, O. (2010) Zašto studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju važnom?. U: 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unaprjeđenja zdravlja - zbornik radova.
@article{article, author = {Lucija, Murgi\'{c} and Pavlekovi\'{c}, Gordana and Brborovi\'{c}, Ognjen}, year = {2010}, keywords = {medicinska edukacija, medicinska etika}, title = {Za\v{s}to studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju va\v{z}nom?}, keyword = {medicinska edukacija, medicinska etika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lucija, Murgi\'{c} and Pavlekovi\'{c}, Gordana and Brborovi\'{c}, Ognjen}, year = {2010}, keywords = {medical education, medical ethics}, title = {Why do 6th year medical students consider medical ethics curriculum as unnecessary?}, keyword = {medical education, medical ethics}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font