Pregled bibliografske jedinice broj: 555826
ITIL i upravljanje ICT uslugama
ITIL i upravljanje ICT uslugama, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Hrvatska
CROSBI ID: 555826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ITIL i upravljanje ICT uslugama
(ITIL and Service Level Management)
Autori
Kumek, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin, Hrvatska
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2011
Stranica
111
Mentor
Krakar, Zdravko
Neposredni voditelj
Krakar, Zdravko
Ključne riječi
ITIIL; upravljanje ICT uslugama; razine ICT usluga; SLA; OLA
(ITIL; Service Management; Levels of ICT Services; SLA; OLA)
Sažetak
U radu se razmatra problmatika određivanja razina ICT usluga, povezuju se potrebe poslovnog sustava i razine ICT potpore, analizira se način specificiranja ovog odnosa kao i oblik njegovog ugovaranja. Također, razmatra se i postupak poboljšavanja ovog odnosa kroz kontinuirana unapređenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Zdravko Krakar
(mentor)