Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 555826

ITIL i upravljanje ICT uslugama


Kumek, Nikola
ITIL i upravljanje ICT uslugama, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Hrvatska


CROSBI ID: 555826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ITIL i upravljanje ICT uslugama
(ITIL and Service Level Management)

Autori
Kumek, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin, Hrvatska

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2011

Stranica
111

Mentor
Krakar, Zdravko

Neposredni voditelj
Krakar, Zdravko

Ključne riječi
ITIIL; upravljanje ICT uslugama; razine ICT usluga; SLA; OLA
(ITIL; Service Management; Levels of ICT Services; SLA; OLA)

Sažetak
U radu se razmatra problmatika određivanja razina ICT usluga, povezuju se potrebe poslovnog sustava i razine ICT potpore, analizira se način specificiranja ovog odnosa kao i oblik njegovog ugovaranja. Također, razmatra se i postupak poboljšavanja ovog odnosa kroz kontinuirana unapređenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Zdravko Krakar (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kumek, Nikola
ITIL i upravljanje ICT uslugama, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Hrvatska
Kumek, N. (2011) 'ITIL i upravljanje ICT uslugama', diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kumek, Nikola}, year = {2011}, pages = {111}, keywords = {ITIIL, upravljanje ICT uslugama, razine ICT usluga, SLA, OLA}, title = {ITIL i upravljanje ICT uslugama}, keyword = {ITIIL, upravljanje ICT uslugama, razine ICT usluga, SLA, OLA}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kumek, Nikola}, year = {2011}, pages = {111}, keywords = {ITIL, Service Management, Levels of ICT Services, SLA, OLA}, title = {ITIL and Service Level Management}, keyword = {ITIL, Service Management, Levels of ICT Services, SLA, OLA}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font