Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 555279

Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija


Močinić Snježana
Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 165-179 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 555279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija
(Microteaching and the process of acquiring teaching competences)

Autori
Močinić Snježana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 60 (2011), 2; 165-179

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
mikropoučavanje; učiteljska kompetencija; metodičke vježbe; vještina poučavanja; kritička refleksija
(microteaching; teaching competence; training practice; teaching skills; critical reflection)

Sažetak
Mikropoučavanje je jedna od tehnika za ovladavanje učiteljskim kompetencijama kao i za njihovo usavršavanje. Radi se o radionicama zasnovanim na kratkim segmentima uvježbavanja pojedinih nastavnih umijeća, snimljenih videokamerom te kasnije analiziranih u malim grupama studenata na čelu s nastavnikom – metodičarem ili voditeljem vježbi. Promatrajući i ponavljajući metodičke vježbe te diskutirajući o vlastitom i tuđem iskustvu, sudionici radionice dobivaju konstruktivnu povratnu informaciju o uspješnim i neuspješnim ponašanjima u sklopu pojedinih segmenata nastavnih vještina koja čine složenu učiteljsku kompetenciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Snježana Močinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Močinić Snježana
Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 165-179 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Močinić Snježana (2011) Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2), 165-179.
@article{article, year = {2011}, pages = {165-179}, keywords = {mikropou\v{c}avanje, u\v{c}iteljska kompetencija, metodi\v{c}ke vje\v{z}be, vje\v{s}tina pou\v{c}avanja, kriti\v{c}ka refleksija}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {60}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Mikropou\v{c}avanje i proces stjecanja u\v{c}iteljskih kompetencija}, keyword = {mikropou\v{c}avanje, u\v{c}iteljska kompetencija, metodi\v{c}ke vje\v{z}be, vje\v{s}tina pou\v{c}avanja, kriti\v{c}ka refleksija} }
@article{article, year = {2011}, pages = {165-179}, keywords = {microteaching, teaching competence, training practice, teaching skills, critical reflection}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {60}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Microteaching and the process of acquiring teaching competences}, keyword = {microteaching, teaching competence, training practice, teaching skills, critical reflection} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA International Bibliography





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font