Pregled bibliografske jedinice broj: 555279
Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija
Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 165-179 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 555279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija
(Microteaching and the process of acquiring teaching competences)
Autori
Močinić Snježana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 60
(2011), 2;
165-179
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
mikropoučavanje; učiteljska kompetencija; metodičke vježbe; vještina poučavanja; kritička refleksija
(microteaching; teaching competence; training practice; teaching skills; critical reflection)
Sažetak
Mikropoučavanje je jedna od tehnika za ovladavanje učiteljskim kompetencijama kao i za njihovo usavršavanje. Radi se o radionicama zasnovanim na kratkim segmentima uvježbavanja pojedinih nastavnih umijeća, snimljenih videokamerom te kasnije analiziranih u malim grupama studenata na čelu s nastavnikom – metodičarem ili voditeljem vježbi. Promatrajući i ponavljajući metodičke vježbe te diskutirajući o vlastitom i tuđem iskustvu, sudionici radionice dobivaju konstruktivnu povratnu informaciju o uspješnim i neuspješnim ponašanjima u sklopu pojedinih segmenata nastavnih vještina koja čine složenu učiteljsku kompetenciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Snježana Močinić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA International Bibliography