Pregled bibliografske jedinice broj: 554539
Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče.
Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče., 2009., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 554539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče.
(Education of Adult Educators in Adult Learning Organizations)
Autori
Čepić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
23.06
Godina
2009
Stranica
409
Mentor
Dr. sc. Nikša Nikola Šoljan, red. prof.
Ključne riječi
andragoške ustanove/organizacije; stručni suradnici koji rade s odraslima; kontinuirano obrazovanje/učenje odraslih; kontinuirano učenje; organizacija koja uči; obrazovne potrebe; obrazovni uvjeti; obrazovne mogućnosti; individualno; timsko i organizacijsko učenje
(adult education institutions/organizations; adult educators; continuing adult education/learning; continuing learning; learning organization; educational needs; educational conditions; educational opportunities; individual; team and organizational learning)
Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi sadašnje stanje i mogućnosti unaprjeđivanja kontinuiranog obrazovanja stručnih suradnika i ravnatelja u kontekstu razvoja andragoških organizacija prema organizacijama koje uče. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 316 ispitanika (241 stručni suradnik i 75 ravnatelja) iz 76 ustanova za obrazovanje odraslih u RH. U sklopu anketnoga dijela istraživanja primijenjene su dvije skale: novokonstruirana Skala obrazovnih potreba i adaptirana verzija prvoga prijevoda originalne Skale dimenzija organizacije koja uči i organizacijskih ishoda. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da postoji povezanost obrazovnih mogućnosti andragoških organizacija, obrazovnih uvjeta i dimenzija organizacije koja uči/organizacijskih ishoda s obrazovnim potrebama stručnih suradnika (i to u očekivanom smjeru, osim između obrazovnih mogućnosti i obrazovnih potreba), dok je kod ravnatelja utvrđena povezanost njihove percepcije obrazovnih uvjeta (iako ne i obrazovnih potreba) s percepcijom obrazovnim mogućnosti andragoških organizacija i dimenzija organizacije koja uči/organizacijskih ishoda pri čemu nisu potvrđeni očekivani smjerovi izraženi u hipotezama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Renata Čepić
(autor)