Pregled bibliografske jedinice broj: 554432
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 163-178 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 554432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive
(Development of continuous learning infrastructure and knowledge creation: multiple perspectives)
Autori
Čepić, Renata
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 6
(2009), 1-2;
163-178
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
infrastruktura kontinuiranog učenja; stvaranje znanja; individualno; timsko i organizacijsko učenje; vodstvo; individualna i organizacijska odgovornost; organizacija koja uči
(continuous learning infrastructure; knowledge creation; individual; team; and organizational learning; leadership; individual and organizational responsibilities; learning organization)
Sažetak
U radu se analizira individualno, timsko i organizacijsko učenje u svjetlu zahtjeva za razvojem infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja. Izlaže se šira obrada razumijevanja prirode i problema procesa učenja u organizacijama iz različitih perspektiva − tradicionalne ili funkcionalne, društvene ili interpretativne perspektive te radikalne perspektive organizacijskog učenja. Razmatraju se pitanja koja su posebno važna za reevaluaciju načina razumijevanja učenja u organizacijma. Prema pristupu koji autorica zagovara, potrebno je uspostavljanje politika, praksi i sustava koji će omogućiti sljedeće aktivnosti: stvaranje kontinuiranih mogućnosti za učenje ; promicanje propitivanja i dijaloga ; poticanje suradnje i timskog učenja ; uspostavljanje sustava za usvajanje i dijeljenje znanja ; osnaživanje ljudi prema zajedničkoj viziji ; povezivanje organizacije s njezinim okruženjem te osiguravanje strateškog vodstva za učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Renata Čepić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Social Sciences Abstracts