Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 554432

Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive


Čepić, Renata
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 163-178 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 554432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive
(Development of continuous learning infrastructure and knowledge creation: multiple perspectives)

Autori
Čepić, Renata

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 6 (2009), 1-2; 163-178

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
infrastruktura kontinuiranog učenja; stvaranje znanja; individualno; timsko i organizacijsko učenje; vodstvo; individualna i organizacijska odgovornost; organizacija koja uči
(continuous learning infrastructure; knowledge creation; individual; team; and organizational learning; leadership; individual and organizational responsibilities; learning organization)

Sažetak
U radu se analizira individualno, timsko i organizacijsko učenje u svjetlu zahtjeva za razvojem infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja. Izlaže se šira obrada razumijevanja prirode i problema procesa učenja u organizacijama iz različitih perspektiva − tradicionalne ili funkcionalne, društvene ili interpretativne perspektive te radikalne perspektive organizacijskog učenja. Razmatraju se pitanja koja su posebno važna za reevaluaciju načina razumijevanja učenja u organizacijma. Prema pristupu koji autorica zagovara, potrebno je uspostavljanje politika, praksi i sustava koji će omogućiti sljedeće aktivnosti: stvaranje kontinuiranih mogućnosti za učenje ; promicanje propitivanja i dijaloga ; poticanje suradnje i timskog učenja ; uspostavljanje sustava za usvajanje i dijeljenje znanja ; osnaživanje ljudi prema zajedničkoj viziji ; povezivanje organizacije s njezinim okruženjem te osiguravanje strateškog vodstva za učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Renata Čepić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čepić, Renata
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 163-178 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Čepić, R. (2009) Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 163-178.
@article{article, author = {\v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2009}, pages = {163-178}, keywords = {infrastruktura kontinuiranog u\v{c}enja, stvaranje znanja, individualno, timsko i organizacijsko u\v{c}enje, vodstvo, individualna i organizacijska odgovornost, organizacija koja u\v{c}i}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {6}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {Razvoj infrastrukture kontinuiranog u\v{c}enja i stvaranja znanja: vi\v{s}estruke perspektive}, keyword = {infrastruktura kontinuiranog u\v{c}enja, stvaranje znanja, individualno, timsko i organizacijsko u\v{c}enje, vodstvo, individualna i organizacijska odgovornost, organizacija koja u\v{c}i} }
@article{article, author = {\v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2009}, pages = {163-178}, keywords = {continuous learning infrastructure, knowledge creation, individual, team, and organizational learning, leadership, individual and organizational responsibilities, learning organization}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {6}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {Development of continuous learning infrastructure and knowledge creation: multiple perspectives}, keyword = {continuous learning infrastructure, knowledge creation, individual, team, and organizational learning, leadership, individual and organizational responsibilities, learning organization} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Social Sciences Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font