Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 554387

Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku


Hercog, Tanja
Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 554387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku
(Academic library space as a quality factor: example of the Faculty of Philosophy Library in Osijek)

Autori
Hercog, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
16.04

Godina
2011

Stranica
63

Mentor
Kornelija Petr Balog

Ključne riječi
knjižnični prostor; visokoškolske knjižnice; vrednovanje knjižničnih usluga; mjerenje uspješnosti poslovanja; zadovoljstvo korisnika
(library space; academic libraries; evaluation of library services; performance measurement; customer satisfaction)

Sažetak
Ovaj rad razmatra o važnosti knjižničnog prostora na utjecaj kvalitete rada kod visokoškolskih knjižnica. Knjižnični prostor o kojem se govori u ovom radu tiče se prostorija koja su predviđena za rad i boravak korisnika. Prvi dio rada sadržava teoretska razmatranja o vrednovanju knjižničnih usluga, konceptu kvalitete i ulozi knjižničnog prostora u istom. Nadalje se u teoriji razmatra o povijesnom razvoju knjižnica i knjižničnog prostora, te važnošću istog za percepciju kvalitete rada knjižnice. Istraživanjem su prikupljena mišljenja i komentari korisnika glede preuređenja prostora knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku. U tom dijelu rada željeli smo utvrditi kako korisnici doživljavaju preuređen prostor, sviđa li im se isti, te je li to utjecalo na učestalost njihova dolaska u Knjižnicu. Također smo željeli utvrditi doživljavaju li korisnici prostor knjižnice kao bitan čimbenik kvalitete njezina rada. Ostali zadaci istraživanja odnose se utvrđivanje u koje svrhe korisnici najčešće koriste Knjižnicu, koje usluge te koju prostoriju preferiraju za rad. U konačnici se raspravlja o pozitivnim i negativnim aspektima poslovanja Knjižnice koji su utvrđeni analizom podataka dobivenih istraživanjem, te zaključujemo da iako se korisnici izjašnjavaju većinom da im se prostor nakon njegova preuređenja više sviđa, te ga smatraju funkcionalnijim i ugodnijim za rad, to ih neće nagnati da Knjižnicu koriste češće nego prije. Korisnici smatraju da prostor Knjižnice ima utjecaja na kvalitetu njezina rada, iako ga ne navode kao njima najbitniji čimbenik kvalitete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
122-1221210-0759 - Vrednovanje knjižničnih službi i usluga: akademske i narodne knjižnice (Petr Balog, Kornelija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Kornelija Petr Balog (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hercog, Tanja
Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Osijek, Osijek
Hercog, T. (2011) 'Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hercog, Tanja}, year = {2011}, pages = {63}, keywords = {knji\v{z}ni\v{c}ni prostor, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, vrednovanje knji\v{z}ni\v{c}nih usluga, mjerenje uspje\v{s}nosti poslovanja, zadovoljstvo korisnika}, title = {Knji\v{z}ni\v{c}ni prostor kao \v{c}imbenik kvalitete visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice: na primjeru knji\v{z}nice Filozofskog fakulteta u Osijeku}, keyword = {knji\v{z}ni\v{c}ni prostor, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, vrednovanje knji\v{z}ni\v{c}nih usluga, mjerenje uspje\v{s}nosti poslovanja, zadovoljstvo korisnika}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hercog, Tanja}, year = {2011}, pages = {63}, keywords = {library space, academic libraries, evaluation of library services, performance measurement, customer satisfaction}, title = {Academic library space as a quality factor: example of the Faculty of Philosophy Library in Osijek}, keyword = {library space, academic libraries, evaluation of library services, performance measurement, customer satisfaction}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font