Pregled bibliografske jedinice broj: 554346
Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika
Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika // Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 554346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika
(THE POSITION OF THE TEXT IN THE CURRICULUM OF EARLY CROATIAN LANGUAGE LEARNING)
Autori
Grahovac-Pražić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Skup
Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 11.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
literarni; neliterarni; početnica; čitanje; učenje
(literary; non-literary; spelling; reading; learning)
Sažetak
U radu se razmatra položaj teksta u procesima učenja čitanja, posebice položaj neliterarnih tekstova. Polazi se od povijesnog pregleda pojavnosti teksta u početnicama u Hrvatskoj. Razmatra se opravdanost pretežitosti tekstova koji pripadaju literarnom diskursu u odnosu na neliterarni diskurs koji svojom prirodom predstavlja opravdani metodički instrument za početno čitanje. U svrhu toga napravljen je uvid u suvremene početnice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Vesna Grahovac-Pražić
(autor)