Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 554346

Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika


Grahovac-Pražić, Vesna
Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika // Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 554346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika
(THE POSITION OF THE TEXT IN THE CURRICULUM OF EARLY CROATIAN LANGUAGE LEARNING)

Autori
Grahovac-Pražić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 11.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
literarni; neliterarni; početnica; čitanje; učenje
(literary; non-literary; spelling; reading; learning)

Sažetak
U radu se razmatra položaj teksta u procesima učenja čitanja, posebice položaj neliterarnih tekstova. Polazi se od povijesnog pregleda pojavnosti teksta u početnicama u Hrvatskoj. Razmatra se opravdanost pretežitosti tekstova koji pripadaju literarnom diskursu u odnosu na neliterarni diskurs koji svojom prirodom predstavlja opravdani metodički instrument za početno čitanje. U svrhu toga napravljen je uvid u suvremene početnice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Vesna Grahovac-Pražić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grahovac-Pražić, Vesna
Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika // Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Grahovac-Pražić, V. (2011) Položaj teksta u kurikulu ranog učenja hrvatskog jezika. U: Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika.
@article{article, author = {Grahovac-Pra\v{z}i\'{c}, Vesna}, year = {2011}, keywords = {literarni, neliterarni, po\v{c}etnica, \v{c}itanje, u\v{c}enje}, title = {Polo\v{z}aj teksta u kurikulu ranog u\v{c}enja hrvatskog jezika}, keyword = {literarni, neliterarni, po\v{c}etnica, \v{c}itanje, u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grahovac-Pra\v{z}i\'{c}, Vesna}, year = {2011}, keywords = {literary, non-literary, spelling, reading, learning}, title = {THE POSITION OF THE TEXT IN THE CURRICULUM OF EARLY CROATIAN LANGUAGE LEARNING}, keyword = {literary, non-literary, spelling, reading, learning}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font