Pregled bibliografske jedinice broj: 554288
Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu, 2010., diplomski rad, diplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
CROSBI ID: 554288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
(Approaches and methods of measuring of library service satisfaction: example of Library and Documentation Department of the Human Rights Centre, University in Sarajevo)
Autori
Kaljanac, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za knjižničarstvo
Mjesto
Zadar
Datum
22.10
Godina
2010
Stranica
131
Mentor
Kornelija Petr Balog
Ključne riječi
vrednovanje; zadovoljstvo korisnika; visokoškolske knjižnice; Odjel za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
(evaluation; customer satisfaction; academic libraries; Library and Documentation Department of the Human Rights Centre; University in Sarajevo)
Sažetak
Rad prikazuje analizu rada Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu te iznosi rezultate istraživanja zadovoljstva korisnika Odjela. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika te SWAT analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
122-1221210-0759 - Vrednovanje knjižničnih službi i usluga: akademske i narodne knjižnice (Petr Balog, Kornelija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Kornelija Petr Balog
(mentor)