Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 554288

Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu


Kaljanac, Maja
Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu, 2010., diplomski rad, diplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar


CROSBI ID: 554288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
(Approaches and methods of measuring of library service satisfaction: example of Library and Documentation Department of the Human Rights Centre, University in Sarajevo)

Autori
Kaljanac, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za knjižničarstvo

Mjesto
Zadar

Datum
22.10

Godina
2010

Stranica
131

Mentor
Kornelija Petr Balog

Ključne riječi
vrednovanje; zadovoljstvo korisnika; visokoškolske knjižnice; Odjel za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu
(evaluation; customer satisfaction; academic libraries; Library and Documentation Department of the Human Rights Centre; University in Sarajevo)

Sažetak
Rad prikazuje analizu rada Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu te iznosi rezultate istraživanja zadovoljstva korisnika Odjela. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika te SWAT analize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
122-1221210-0759 - Vrednovanje knjižničnih službi i usluga: akademske i narodne knjižnice (Petr Balog, Kornelija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Kornelija Petr Balog (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kaljanac, Maja
Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu, 2010., diplomski rad, diplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
Kaljanac, M. (2010) 'Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliotečkim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu', diplomski rad, diplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kaljanac, Maja}, year = {2010}, pages = {131}, keywords = {vrednovanje, zadovoljstvo korisnika, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, Odjel za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu}, title = {Pristupi i metode mjerenja zadovoljstva bibliote\v{c}kim uslugama: primjer Odjela za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu}, keyword = {vrednovanje, zadovoljstvo korisnika, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, Odjel za biblioteku i dokumentaciju Centra za ljudska prava Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kaljanac, Maja}, year = {2010}, pages = {131}, keywords = {evaluation, customer satisfaction, academic libraries, Library and Documentation Department of the Human Rights Centre, University in Sarajevo}, title = {Approaches and methods of measuring of library service satisfaction: example of Library and Documentation Department of the Human Rights Centre, University in Sarajevo}, keyword = {evaluation, customer satisfaction, academic libraries, Library and Documentation Department of the Human Rights Centre, University in Sarajevo}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font