Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 553915

Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća


Bilić, Ivana
Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split


CROSBI ID: 553915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća
(The interdependence of strategic positioning, corporate communications, reputation and organizational performance of firms)

Autori
Bilić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Split

Datum
29.11

Godina
2011

Stranica
319

Mentor
Goić, Srećko

Ključne riječi
Korporativne komunikacije; strateško pozicioniranje; reputacija; organizacijske performanse
(Corporate communications; strategic positioning; reputation; organizational performance)

Sažetak
U ovoj doktorskoj disertaciji istraženo je stanje funkcije korporativnih komunikacija, kao i razina razvijenosti pojedinih komponenti od kojih je ista sadržana. U sljedećem koraku istražen je strateški aspket pozicioniranja korporativnih komunikacija u hrvatskim poduzećaima. Teorijski je obrađen pojam reputacije poduzeća te je isti istražen kroz stav hrvatskih poduzeća prema ispitivanju reputacije. I za kraj, ispitana je međuovisnost prethodno istraženih komponenih komponenti i organizacijskih performansi hrvatskih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0553032-1139 - Uloga ljudskih resursa u izvođenju projekata unapređenja poslovnih procesa (Goić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Srećko Goić (mentor)

Avatar Url Ivana Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Ivana
Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
Bilić, I. (2011) 'Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {319}, keywords = {Korporativne komunikacije, strate\v{s}ko pozicioniranje, reputacija, organizacijske performanse}, title = {Me\djuovisnost strate\v{s}kog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduze\'{c}a}, keyword = {Korporativne komunikacije, strate\v{s}ko pozicioniranje, reputacija, organizacijske performanse}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {319}, keywords = {Corporate communications, strategic positioning, reputation, organizational performance}, title = {The interdependence of strategic positioning, corporate communications, reputation and organizational performance of firms}, keyword = {Corporate communications, strategic positioning, reputation, organizational performance}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font