Pregled bibliografske jedinice broj: 553915
Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća
Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
CROSBI ID: 553915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća
(The interdependence of strategic positioning, corporate communications, reputation and organizational performance of firms)
Autori
Bilić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Datum
29.11
Godina
2011
Stranica
319
Mentor
Goić, Srećko
Ključne riječi
Korporativne komunikacije; strateško pozicioniranje; reputacija; organizacijske performanse
(Corporate communications; strategic positioning; reputation; organizational performance)
Sažetak
U ovoj doktorskoj disertaciji istraženo je stanje funkcije korporativnih komunikacija, kao i razina razvijenosti pojedinih komponenti od kojih je ista sadržana. U sljedećem koraku istražen je strateški aspket pozicioniranja korporativnih komunikacija u hrvatskim poduzećaima. Teorijski je obrađen pojam reputacije poduzeća te je isti istražen kroz stav hrvatskih poduzeća prema ispitivanju reputacije. I za kraj, ispitana je međuovisnost prethodno istraženih komponenih komponenti i organizacijskih performansi hrvatskih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0553032-1139 - Uloga ljudskih resursa u izvođenju projekata unapređenja poslovnih procesa (Goić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split