Pregled bibliografske jedinice broj: 553902
Strateško pozicioniranje korporativnih komunikacija
Strateško pozicioniranje korporativnih komunikacija // PROACTIVE 2011 VII. Edukativna konferencija za odnose s javnošću
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2011. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 553902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško pozicioniranje korporativnih komunikacija
(Strategic positioning of Corporate Communications)
Autori
Bilić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
PROACTIVE 2011 VII. Edukativna konferencija za odnose s javnošću
Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 26.05.2011. - 28.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Korporativne komunikacije; strateško pozicioniranje
(Corporate communication; Strategic positioning)
Sažetak
U izlaganju je predstavljeno stanje funkcije korporativnih komunikacija razmatrano kroz komponente same funkcije korporativnih komunikacija u Hrvatskoj. Strateški aspekt pozicioniranja funkcije korporativnih komunikacija predstavljen je u odnosu na karakteristike menadžmenta promatranih poduzeća, organizacijsku strukturu i organizacijsku kulturu promatranih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0553032-1139 - Uloga ljudskih resursa u izvođenju projekata unapređenja poslovnih procesa (Goić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split