Pregled bibliografske jedinice broj: 553797
Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja
Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
CROSBI ID: 553797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja
(E-learning systems students’ Dynamic stereotype determination)
Autori
Mladenović, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
PMF Split
Mjesto
Split
Datum
05.07
Godina
2011
Stranica
89
Mentor
Stankov, Slavomir
Ključne riječi
e-učenje ; stereotipovi ; testovi znanja ; Bloomova taksonomija
(e-learning ; stereotypes ; quizzes ; Bloom's taxonomy)
Sažetak
Tema diplomskog rada je Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja. U radu se obrađuju: teorijska osnova koja uključuje pedagošku i tehničku pozadinu teme rada, opis modela programske podrške za dinamičko dodjeljivanje stereotipa učenika u sustavima e- učenja, implementacija i postavljanje programskog sustava modela DySte. Uvažavanjem potrebe za prilagodbom sustava e-učenja u kojima se sadržaj, količina i slijed nastavnog sadržaja može mijenjati prema potrebama učenika, u ovom radu definirano je pet grupa stereotipova učenika po kojima je moguće napraviti prilagodbu. Realizirana je programska podrška, DySte (eng. Dynamic Stereotype determination), za dinamičko određivanje stereotipa učenika, koja se može koristiti za inicijalno, ali i za naknadno utvrđivanje stereotipa. Pitanja u sustavu su izrađena prema predlošcima svrstanim u četiri težinske kategorije, a postavljaju se u grupama, ovisno o trenutnom stereotipu učenika i odgovorima na pitanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split