Pregled bibliografske jedinice broj: 553780
Kvalitativna analiza ispita vanjskoga vrjednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda provedenih 2008. godine: geografija i integracija nastavnih sadržaja geografije i povijesti
Kvalitativna analiza ispita vanjskoga vrjednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda provedenih 2008. godine: geografija i integracija nastavnih sadržaja geografije i povijesti. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2011 (prirucnik)
CROSBI ID: 553780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativna analiza ispita vanjskoga vrjednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda provedenih 2008. godine: geografija i integracija nastavnih sadržaja geografije i povijesti
(Qualitative analysis of the external evaluation exams of the eight-grade pupil education achievements in 2008: Geography and integration of the Geography and History teaching matters)
Autori
Vranković, Biljana ; Vuk, Ružica ; Šiljković, Željka
Ostali urednici
Muraja, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2011
Stranica
270
ISBN
978-953-7556-22-8
Ključne riječi
vanjsko vrjednovanje obrazovnih postignuća učenika; osnovnoškolsko obrazovanje; opća geografija; geografija Europe; geografija Hrvatske
(external evaluation of educational achievements of pupils; elementary school education; General Geography; Geography of Europe; Geography of Croatia)
Sažetak
U knjizi se analiziraju rezultati koje su postignuli učenici osmih razreda Republike Hrvatske na ispitu vanjskog vrjednovanja obrazovnih postignuća 2008. godine. Na uzorku od 500 testova svaka se ispitna čestica iz geografije te integracije geografije i povijesti uspoređuje s rezultatima ispitane populacije (21.485) kako bi se dobio što bolji uvid u ostvarena obrazovna postignuća učenika kao i uvid u povezanost rezultata u pojedinim ispitnim česticama s ocjenama iz geografije na kraju sedmog razreda. U knjizi su, uz kratki osvrt na nastavni plan i program i određivanje obrazovnih standarda, izrečene i smjernice za unaprjeđivanje rada svih dionika koji će u budućnosti raditi na sastavljanju i analizi ispitnih zadataka te su na temelju kvalitativne analize netočnih učeničkih odgovora sugerirane korekcije u poučavanju nastavnog predmeta geografije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-1191306-1373 - Prostor kao resurs turističkog razvoja Hrvatske (Curić, Zoran, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb