Pregled bibliografske jedinice broj: 553694
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept // Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, D., Benazić, D. (ur.).
Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 572-591 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 553694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept
Autori
Oliva, Ernes ; Marko, Paliaga ; Božac Marjanović, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing challenges in New Economy
/ Križman Pavlović, D., Benazić, D. - Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011, 572-591
ISBN
978-953-7498-45-0
Skup
CROMAR Congress: Marketing challenges in New Economy
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 06.10.2011. - 08.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
agricultural produce; Istria; regional branding; strategic concept
Sažetak
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Uz zbornik radova nalazi se i knjiga sažetaka u tiskanome obliku. Zbornik radova se referira u EBSCO PUBLISHING DATABASE
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka