Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 553694

Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept


Oliva, Ernes; Marko, Paliaga; Božac Marjanović, Darija
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept // Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, D., Benazić, D. (ur.).
Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 572-591 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 553694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept

Autori
Oliva, Ernes ; Marko, Paliaga ; Božac Marjanović, Darija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, D., Benazić, D. - Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011, 572-591

ISBN
978-953-7498-45-0

Skup
CROMAR Congress: Marketing challenges in New Economy

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 06.10.2011. - 08.10.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
agricultural produce; Istria; regional branding; strategic concept

Sažetak
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Uz zbornik radova nalazi se i knjiga sažetaka u tiskanome obliku. Zbornik radova se referira u EBSCO PUBLISHING DATABASE



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Oliva, Ernes; Marko, Paliaga; Božac Marjanović, Darija
Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept // Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, D., Benazić, D. (ur.).
Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 572-591 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Oliva, E., Marko, P. & Božac Marjanović, D. (2011) Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept. U: Križman Pavlović, D., Benazić, D. (ur.)Marketing challenges in New Economy.
@article{article, author = {Oliva, Ernes and Marko, Paliaga and Bo\v{z}ac Marjanovi\'{c}, Darija}, year = {2011}, pages = {572-591}, keywords = {agricultural produce, Istria, regional branding, strategic concept}, isbn = {978-953-7498-45-0}, title = {Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept}, keyword = {agricultural produce, Istria, regional branding, strategic concept}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Oliva, Ernes and Marko, Paliaga and Bo\v{z}ac Marjanovi\'{c}, Darija}, year = {2011}, pages = {572-591}, keywords = {agricultural produce, Istria, regional branding, strategic concept}, isbn = {978-953-7498-45-0}, title = {Agricultural produce of Istria used in Regional branding – Strategic concept}, keyword = {agricultural produce, Istria, regional branding, strategic concept}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) ; Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font