Pregled bibliografske jedinice broj: 553396
Didaktički pristup razvoju darovitosti
Didaktički pristup razvoju darovitosti // A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2011. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 553396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktički pristup razvoju darovitosti
(Talent development didactic approaches)
Autori
Kragulj, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils
/ Bene, Annamaria - Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2011, /-/
Skup
The Methodology Of Working With Talented Pupils
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2011. - 05.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
didaktika ; nastava ; darovitost ; sociocentristički pristup ; pedocentristički pristup ; znanstveni pristup ; umjetnički pristup ; radni pristup ; adaptilni pristup ; emancipacijski pristup ; sustavni pristup ; kreativni pristup
(didactics ; teaching ; talent ; sociocentric approach ; pedocentric approach ; scientific approach ; artistic approach ; working approach ; adaptive approach ; emancipatory approach ; system approach ; creative approach)
Sažetak
Odgojno-obrazovni proces je uvjetovan određenom didaktičkom orijentacijom na osnovi koje se oblikuju različite metodike odgoja i obrazovanja. Budući da didaktičari različito gledaju na pojedine orijentacije u teoriji odgojno-obrazovnog procesa to se odražava i na praksu pa se razlike pojavljuju pri različitom naglašavanju pojedinih aspekata odgojno-obrazovnog procesa, odnosno dolazi do naglašavanja jedne od dimenzija jedinstvenog odgojno-obrazovnog procesa. U radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova budućih učiteljica i učitelja o tome koji didaktički pristup najviše doprinosi razvoju darovitosti. Budući da su na kolegiju Didaktike upoznati s tim različitim pristupima, ispitali smo njihov odnos prema sociocentrističkom i pedocentrističkom pristupu, znanstvenom, umjetničkom i radnom pristupu, adaptibilnom i emancipacijskom pristupu te sustavnom i kreativnom pristupu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(autor)