Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 553396

Didaktički pristup razvoju darovitosti


Kragulj, Snježana
Didaktički pristup razvoju darovitosti // A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2011. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 553396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktički pristup razvoju darovitosti
(Talent development didactic approaches)

Autori
Kragulj, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria - Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2011, /-/

Skup
The Methodology Of Working With Talented Pupils

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2011. - 05.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
didaktika ; nastava ; darovitost ; sociocentristički pristup ; pedocentristički pristup ; znanstveni pristup ; umjetnički pristup ; radni pristup ; adaptilni pristup ; emancipacijski pristup ; sustavni pristup ; kreativni pristup
(didactics ; teaching ; talent ; sociocentric approach ; pedocentric approach ; scientific approach ; artistic approach ; working approach ; adaptive approach ; emancipatory approach ; system approach ; creative approach)

Sažetak
Odgojno-obrazovni proces je uvjetovan određenom didaktičkom orijentacijom na osnovi koje se oblikuju različite metodike odgoja i obrazovanja. Budući da didaktičari različito gledaju na pojedine orijentacije u teoriji odgojno-obrazovnog procesa to se odražava i na praksu pa se razlike pojavljuju pri različitom naglašavanju pojedinih aspekata odgojno-obrazovnog procesa, odnosno dolazi do naglašavanja jedne od dimenzija jedinstvenog odgojno-obrazovnog procesa. U radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova budućih učiteljica i učitelja o tome koji didaktički pristup najviše doprinosi razvoju darovitosti. Budući da su na kolegiju Didaktike upoznati s tim različitim pristupima, ispitali smo njihov odnos prema sociocentrističkom i pedocentrističkom pristupu, znanstvenom, umjetničkom i radnom pristupu, adaptibilnom i emancipacijskom pristupu te sustavnom i kreativnom pristupu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Snježana Dubovicki (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kragulj, Snježana
Didaktički pristup razvoju darovitosti // A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2011. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kragulj, S. (2011) Didaktički pristup razvoju darovitosti. U: Bene, A. (ur.)A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils.
@article{article, author = {Kragulj, Snje\v{z}ana}, editor = {Bene, A.}, year = {2011}, pages = {/-/}, keywords = {didaktika, nastava, darovitost, sociocentristi\v{c}ki pristup, pedocentristi\v{c}ki pristup, znanstveni pristup, umjetni\v{c}ki pristup, radni pristup, adaptilni pristup, emancipacijski pristup, sustavni pristup, kreativni pristup}, title = {Didakti\v{c}ki pristup razvoju darovitosti}, keyword = {didaktika, nastava, darovitost, sociocentristi\v{c}ki pristup, pedocentristi\v{c}ki pristup, znanstveni pristup, umjetni\v{c}ki pristup, radni pristup, adaptilni pristup, emancipacijski pristup, sustavni pristup, kreativni pristup}, publisher = {Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Kragulj, Snje\v{z}ana}, editor = {Bene, A.}, year = {2011}, pages = {/-/}, keywords = {didactics, teaching, talent, sociocentric approach, pedocentric approach, scientific approach, artistic approach, working approach, adaptive approach, emancipatory approach, system approach, creative approach}, title = {Talent development didactic approaches}, keyword = {didactics, teaching, talent, sociocentric approach, pedocentric approach, scientific approach, artistic approach, working approach, adaptive approach, emancipatory approach, system approach, creative approach}, publisher = {Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font