Pregled bibliografske jedinice broj: 553189
Uloga standarda u promicanju kvalitete knjižničnih usluga u hrvatskom obrazovnom sustavu
Uloga standarda u promicanju kvalitete knjižničnih usluga u hrvatskom obrazovnom sustavu // Standardizacija i kvalitet bibliotečkih usluga / Ivanjac, Vesna ; Crnogorac, Vesna (ur.).
Beograd: Bibliotekarsko društvo Srbije, 2010. str. 91-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 553189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga standarda u promicanju kvalitete knjižničnih usluga u hrvatskom obrazovnom sustavu
(The role of standards in the promotion of quality library service in the Croatian education system)
Autori
Lovrinčević, Jasmina ; Kovačević, D. ; Barišić, Z.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Standardizacija i kvalitet bibliotečkih usluga
/ Ivanjac, Vesna ; Crnogorac, Vesna - Beograd : Bibliotekarsko društvo Srbije, 2010, 91-102
Skup
Standardizacija i kvalitet bibliotečkih usluga
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 04.11.2010. - 05.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Standardi; školske knjižnice; visokoškolske knjižnice; Hrvatska; korisnici
(Standards; school libraries; academic libraries; Croatia; users)
Sažetak
U radu se analiziraju Standardi školskih i visokoškolskih knjižnica u Republici Hrvatskoj u odnosu na usluge za korisnike i stvarne potrebe korisnika . Logično je analizirati standarde upravo ovih dviju vrsta knjižnica zbog nužne sličnosti u osnovnoj orijentaciji prema učenju, sličnim funkcijama i djelatnostima, izgradnji fonda , prostornim specifičnostima i razvojno orijentiranom opremanju knjižnica. Komentira se i pravni okvir oba standarda.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1999 - Oblikovanje i upravljanje javnim znanjem u informacijskom prostoru (Tuđman, Miroslav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Jasmina Lovrinčević
(autor)