Pregled bibliografske jedinice broj: 553071
Nove možnosti izobraževanja in doseganja ožjih kompetenc
Nove možnosti izobraževanja in doseganja ožjih kompetenc // Kompetence šolskega knjižničarja – zmožnosti, priložnosti, izzivi
Ljubljana, 2010. str. 208-215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 553071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove možnosti izobraževanja in doseganja ožjih kompetenc
(New opportunities for education and skills to achieve narrow)
Autori
Lovrinčević, Jasmina ; Kovačević, Dinka ; Barišić, Z.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kompetence šolskega knjižničarja – zmožnosti, priložnosti, izzivi
/ - Ljubljana, 2010, 208-215
Skup
Kompetence šolskega knjižničarja – zmožnosti, priložnosti, izzivi
Mjesto i datum
Rogla, Slovenija, 21.10.2010. - 23.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje; školske knjižnice; Hrvatska
(education; school libraries; Croatia)
Sažetak
U radu se pokazuje kako je tekao razvojni put obrazovanja, posebice, školskih knjižničara u Republici Hrvatskoj. Još unazad 30-tek godina, ni školski knjižničari a ni i ostali knjižnični djelatnici u drugim vrstama knjižnica uglavnom nisu imali formalno obrazovanje. Slijedom te činjenice pa i nekih ostalih otegotnih okolnosti , školski su knjižničari dugo vremena težili svom boljem statusu a koji su gradili isključivo svim vrstama obrazovanja koja su bila u datim trenutcima raspoloživa
Izvorni jezik
Slv
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1999 - Oblikovanje i upravljanje javnim znanjem u informacijskom prostoru (Tuđman, Miroslav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek