Pregled bibliografske jedinice broj: 552809
Pedagogija i metodologija kurikuluma
Pedagogija i metodologija kurikuluma // Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, V. (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2007. str. 15-37
CROSBI ID: 552809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogija i metodologija kurikuluma
(Pedagogy and methodology of curriculum)
Autori
Previšić, Vlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura
Urednik/ci
Previšić, V.
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
15-37
ISBN
978-953-0-61910-4
Ključne riječi
kurikulm, metodologija, škola
(curriculum, methodology, school)
Sažetak
Kurikulum kao tijek stalnih promjena uvažava trajne vrijednosti nadograđujući na njih postignuća u svim znanostima, pružajući pri tom svakome mogućnosti da vlastitim koracima dostigne željene ciljeve, zadaće i puteve razvoja. Kao diferencijalna pedagogijska disciplina ima svoju posebnu metodologiju istraživanja temeljenu na osobitostima niza komponenti koje objedinjuju procese učenja, stjecanja znanja i sposobnosti postizanja stručnih kompetencija i kreativne socijalizacije kao ideala dobro odgojenog čovjeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlatko Previšić
(autor)