Pregled bibliografske jedinice broj: 552644
Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije
Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 552644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije
(The relationship between test anxiety and emotion regulation strategies)
Autori
Ptiček, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
08.02
Godina
2011
Stranica
51
Mentor
Živčić-Bećirević, Ivanka
Ključne riječi
ispitna anksioznost; emocionalna regulacija; bazične samoevaluacije
(test anxiety; emotion regulation; core self-evaluations)
Sažetak
Anksioizni problemi prisutni su u svakodnevnom životu ljudi, a oblik anksioznosti koji se kod nekih pojedinaca javlja u evaluativnoj ispitnoj situaciji naziva se ispitna anksioznost. Ona pogađa vrlo mali postotak učenika is studenata, ali to ne umanjuj njezin učinak na pojedinog studenta te na njegovo funkcioniranje. Različita istraživanja pokazuju da afektivne dispozicije, akademski trud i emocionalna regulacija doprinose uspjehu i kompetenciji u akademskom kontekstu. Emocionalna regulacija pokazala se kao važna dimenzija nekih anksioznih poremećaja pa se ovim istraživnajem isipitivala njezina povezanost s ispitnom anksioznošću te postoji li značajan doprinos strategija emocionalne regulacije (supresije emocija i ponovne kognitivne procjene) u objašnjenju ispitne anksioznosti. U istražvianju je sudjelovalo 279 studenata u rasponu dobi od 18 do 28 godina. Rezulati pokazuju postojanje povezanosti između supresije i ispitne anksioznosti, pri čemu je korištenje supresije emocija povezano s višom ispitnom anksioznošću. Nijedna od dvije strategije ne doprinosi objašnjenju varijance ispitne anksioznosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-1301675-0854 - Rizični i zaštitni čimbenici psihičkog zdravlja i akademske prilagodbe studenata (Živčić-Bećirević, Ivanka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivanka Živčić-Bećirević
(mentor)