Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 552644

Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije


Ptiček, Jelena
Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 552644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije
(The relationship between test anxiety and emotion regulation strategies)

Autori
Ptiček, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
08.02

Godina
2011

Stranica
51

Mentor
Živčić-Bećirević, Ivanka

Ključne riječi
ispitna anksioznost; emocionalna regulacija; bazične samoevaluacije
(test anxiety; emotion regulation; core self-evaluations)

Sažetak
Anksioizni problemi prisutni su u svakodnevnom životu ljudi, a oblik anksioznosti koji se kod nekih pojedinaca javlja u evaluativnoj ispitnoj situaciji naziva se ispitna anksioznost. Ona pogađa vrlo mali postotak učenika is studenata, ali to ne umanjuj njezin učinak na pojedinog studenta te na njegovo funkcioniranje. Različita istraživanja pokazuju da afektivne dispozicije, akademski trud i emocionalna regulacija doprinose uspjehu i kompetenciji u akademskom kontekstu. Emocionalna regulacija pokazala se kao važna dimenzija nekih anksioznih poremećaja pa se ovim istraživnajem isipitivala njezina povezanost s ispitnom anksioznošću te postoji li značajan doprinos strategija emocionalne regulacije (supresije emocija i ponovne kognitivne procjene) u objašnjenju ispitne anksioznosti. U istražvianju je sudjelovalo 279 studenata u rasponu dobi od 18 do 28 godina. Rezulati pokazuju postojanje povezanosti između supresije i ispitne anksioznosti, pri čemu je korištenje supresije emocija povezano s višom ispitnom anksioznošću. Nijedna od dvije strategije ne doprinosi objašnjenju varijance ispitne anksioznosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-1301675-0854 - Rizični i zaštitni čimbenici psihičkog zdravlja i akademske prilagodbe studenata (Živčić-Bećirević, Ivanka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Ptiček, Jelena
Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Ptiček, J. (2011) 'Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pti\v{c}ek, Jelena}, year = {2011}, pages = {51}, keywords = {ispitna anksioznost, emocionalna regulacija, bazi\v{c}ne samoevaluacije}, title = {Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije}, keyword = {ispitna anksioznost, emocionalna regulacija, bazi\v{c}ne samoevaluacije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pti\v{c}ek, Jelena}, year = {2011}, pages = {51}, keywords = {test anxiety, emotion regulation, core self-evaluations}, title = {The relationship between test anxiety and emotion regulation strategies}, keyword = {test anxiety, emotion regulation, core self-evaluations}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font