Pregled bibliografske jedinice broj: 552209
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja, 2009., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 552209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja
(Forms of advertising on Croatian TV stations as a mean of persuasion)
Autori
Šimunac, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.05
Godina
2009
Stranica
58
Mentor
Varošanec-Škarić, Gordana
Ključne riječi
promidžbena poruka; uvjeravanje; TV postaja
(advertising; persuasion; TV station)
Sažetak
U radu se opisuju načini oblikovanja promidžbene poruke te koja sredstva uvjeravanja se u reklamama najčešće koriste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0786 - Forenzična fonetika: slušno prepoznavanje i zvučna analiza glasova (Varošanec-Škarić, Gordana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Gordana Varošanec-Škarić
(mentor)