Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 552209

Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja


Šimunac, Iva
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja, 2009., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 552209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja
(Forms of advertising on Croatian TV stations as a mean of persuasion)

Autori
Šimunac, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.05

Godina
2009

Stranica
58

Mentor
Varošanec-Škarić, Gordana

Ključne riječi
promidžbena poruka; uvjeravanje; TV postaja
(advertising; persuasion; TV station)

Sažetak
U radu se opisuju načini oblikovanja promidžbene poruke te koja sredstva uvjeravanja se u reklamama najčešće koriste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-0786 - Forenzična fonetika: slušno prepoznavanje i zvučna analiza glasova (Varošanec-Škarić, Gordana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordana Varošanec-Škarić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunac, Iva
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja, 2009., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Šimunac, I. (2009) 'Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imunac, Iva}, year = {2009}, pages = {58}, keywords = {promid\v{z}bena poruka, uvjeravanje, TV postaja}, title = {Na\v{c}in oblikovanja promid\v{z}bene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja}, keyword = {promid\v{z}bena poruka, uvjeravanje, TV postaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imunac, Iva}, year = {2009}, pages = {58}, keywords = {advertising, persuasion, TV station}, title = {Forms of advertising on Croatian TV stations as a mean of persuasion}, keyword = {advertising, persuasion, TV station}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font