Pregled bibliografske jedinice broj: 552168
Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike
Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mlade ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 65-70 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 552168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike
(Impact of student intuitive ideas on physics teaching)
Autori
Planinić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike
/ Buljubašić, Mlade ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko filozofsko društvo, 2003, 65-70
Skup
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 24.04.2003. - 26.04.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predkoncepcije; nastava fizike; konceptualna promjena
(preconceptions; physics teaching; constructivism)
Sažetak
Učenici već i prije početka formalnog učenja fizike u školi posjeduju skup intuitivnih ideja o fizikalnim fenomenima, razvijen na bazi svakodnevnih iskustava. Navode se primjeri nekih najčešćih učeničkih intuitivnih ideja iz područja mehanike i elektriciteta, koje su identificirane u brojnim istraživanjima. Intuitivne ideje djeluju kao svojevrsna učenička zdravorazumska slika svijeta s kojom su fizikalne ideje, koje susreću u nastavi, često u sukobu. Naglašava se važnost nastavnikovog poznavanja najčešćih učeničkih intuitivnih ideja, kako bi se nastava prilagodila učenicima i potaknula ih na konceptualnu promjenu, a gdje je to moguće, iskoristila njihove ideje kao polazište za razvoj fizikalnih ideja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija