Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 552168

Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike


Planinić, Maja
Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mlade ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 65-70 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 552168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike
(Impact of student intuitive ideas on physics teaching)

Autori
Planinić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mlade ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko filozofsko društvo, 2003, 65-70

Skup
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 24.04.2003. - 26.04.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
predkoncepcije; nastava fizike; konceptualna promjena
(preconceptions; physics teaching; constructivism)

Sažetak
Učenici već i prije početka formalnog učenja fizike u školi posjeduju skup intuitivnih ideja o fizikalnim fenomenima, razvijen na bazi svakodnevnih iskustava. Navode se primjeri nekih najčešćih učeničkih intuitivnih ideja iz područja mehanike i elektriciteta, koje su identificirane u brojnim istraživanjima. Intuitivne ideje djeluju kao svojevrsna učenička zdravorazumska slika svijeta s kojom su fizikalne ideje, koje susreću u nastavi, često u sukobu. Naglašava se važnost nastavnikovog poznavanja najčešćih učeničkih intuitivnih ideja, kako bi se nastava prilagodila učenicima i potaknula ih na konceptualnu promjenu, a gdje je to moguće, iskoristila njihove ideje kao polazište za razvoj fizikalnih ideja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Planinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Planinić, Maja
Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mlade ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 65-70 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Planinić, M. (2003) Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike.
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2003}, pages = {65-70}, keywords = {predkoncepcije, nastava fizike, konceptualna promjena}, title = {Utjecaj u\v{c}eni\v{c}kih intuitivnih ideja na nastavu fizike}, keyword = {predkoncepcije, nastava fizike, konceptualna promjena}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }
@article{article, author = {Planini\'{c}, Maja}, year = {2003}, pages = {65-70}, keywords = {preconceptions, physics teaching, constructivism}, title = {Impact of student intuitive ideas on physics teaching}, keyword = {preconceptions, physics teaching, constructivism}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font