Pregled bibliografske jedinice broj: 551491
Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o.
Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 551491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o.
(Market research and defining the strategy of positioning the new product range - for example companies Pretti Ltd.)
Autori
Stošić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
09.09
Godina
2011
Stranica
40
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Istraživanje tržišta; Strategija pozicioniranja; Proizvodni program; Poduzeće Pretti d.o.o.
(Market research; Strategy of positioning; Product range; Companies Pretti Ltd.)
Sažetak
Predmet istraživanja je istražiti tržište ekološke proizvodnje i prodaje kroz analizu makroekonomskog okruženja, dionike koji se javljaju na tom tržištu te definirati poslovne ciljeve, strategije njihova ostvarenja i poslovanja poduzeća. Na temelju tih pretpostavki istražit će se prilike, prijetnje, slabosti i snage poduzeća Pretti d.o.o. pomoću kojih se mogu definirati ciljevi proizvodnog programa i u konačnici obaviti selekcija tržišta. Svrha ovoga rada je ukazati na važnost odabira ispravnog proizvodni programa poslovnog subjekta kako bi imao osiguran uspješan nastup na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka