Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551471

Uloga društvenih mreža u marketingu


Žepina, Marija
Uloga društvenih mreža u marketingu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 551471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društvenih mreža u marketingu
(The role of social networks in marketing)

Autori
Žepina, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
04.10

Godina
2011

Stranica
26

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Društvene mreže; Marketing
(Social networks; Marketing)

Sažetak
Svrha istraživanja ovog završnog rada je proširiti spoznaje, sistematizirati teorijsko znanje i primjeniti ga na praksu. Cilj istraživanja je na sustavan i sistematičan način prikazati kako je internet marketing uvjetovan s tri temeljna činitelja: adekvatan pristup internetu, povezivanje i uvjeravanje tržišnih subjekata te informiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žepina, Marija
Uloga društvenih mreža u marketingu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Žepina, M. (2011) 'Uloga društvenih mreža u marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}epina, Marija}, year = {2011}, pages = {26}, keywords = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Marketing}, title = {Uloga dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u marketingu}, keyword = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Marketing}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}epina, Marija}, year = {2011}, pages = {26}, keywords = {Social networks, Marketing}, title = {The role of social networks in marketing}, keyword = {Social networks, Marketing}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font