Pregled bibliografske jedinice broj: 551471
Uloga društvenih mreža u marketingu
Uloga društvenih mreža u marketingu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 551471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih mreža u marketingu
(The role of social networks in marketing)
Autori
Žepina, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
04.10
Godina
2011
Stranica
26
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Društvene mreže; Marketing
(Social networks; Marketing)
Sažetak
Svrha istraživanja ovog završnog rada je proširiti spoznaje, sistematizirati teorijsko znanje i primjeniti ga na praksu. Cilj istraživanja je na sustavan i sistematičan način prikazati kako je internet marketing uvjetovan s tri temeljna činitelja: adekvatan pristup internetu, povezivanje i uvjeravanje tržišnih subjekata te informiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka