Pregled bibliografske jedinice broj: 551463
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 551463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga
(Promotion based on the findings of guerrilla marketing)
Autori
Ferenčić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
09.09
Godina
2011
Stranica
42
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
promocija; Gerila marketing
(Promotion; Guerrilla marketing)
Sažetak
Svrha rada je dokazati da se i uz manja financijska ulaganja u promociju može ostvariti zamijećena marketinška kampanja odnosno da se može kvalitetno promovirati proizvod. Cilj ovog istraživanja je definirati karakteristike efikasne gerila promocijske kampanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka