Pregled bibliografske jedinice broj: 551436
Marketing u neprofitnim organizacijama - primjer udruge AIESEC
Marketing u neprofitnim organizacijama - primjer udruge AIESEC, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 551436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u neprofitnim organizacijama - primjer udruge AIESEC
(Marketing in nonprofit organizations - example association AIESEC)
Autori
Mišić, Bojana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
20.09
Godina
2011
Stranica
23
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Marketing; Neprofitne organizacije; Udruga AIESEC
(Marketing; Nonprofit organizations; Association AIESEC)
Sažetak
Predmet istraživanja je saznati kroz koje projekte i kako se financira neprofitna studentska udruga AIESEC, odnosno istražiti temeljne baze za njihov razvoj i dugoročni opstanak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka