Pregled bibliografske jedinice broj: 551137
Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma
Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 551137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma
(Pedagogue role in boarding school curriculum)
Autori
Markić, Ivan
Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21
(2010), 116-117;
14-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
pedagog; kurikulum; učenički dom
(pedagogue; curriculum; boarding school)
Sažetak
Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, pomoći afirmirati i emancipacirati odgajanika, njegov profesionalni razvoj te doprinos kvaliteti životne i radne zajednice doma
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan Markić
(autor)