Pregled bibliografske jedinice broj: 551013
Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća
Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća // A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009. str. 268-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 551013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća
(Attaining campetent knowledge and the art of creative teaching through lifelong learning)
Autori
Jurčić, Marko ; Markić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig
/ Bene, Annamaria - Subotica : Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009, 268-275
ISBN
978-86-323-0755-1
Skup
AZ ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS A FELZÁRKÓZTATÁS VETÜLETEI AZ OKTATÁSBAN - JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 17.09.2009. - 19.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Cjeloživotno učenje; znanje; kreativno nastavno umijeće; kompetencije
(lifelong learning; knowledge; art of creative teaching; competences)
Sažetak
U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi razvoja kompetencija nužnih za djelotvorno ostvarivanje procesa poučavanja i učenja. Izlažu se osnovne značajke usmjeravanja i uklapanja nastavnika u organizirani, sustavni i koordinirani proces cjeloživotnog učenja radi osuvremenjivanja i poboljšavanja kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća koje se ogleda u osposobljenosti za suvremeno poimanje organizacije i realizacije odgojno – obrazovnog procesa, odnosno, u mijenjanju i usavršavanju cjelokupnog odgojno – obrazovnog procesa dajući mu novu kvalitetu i nove uvide u poučavanje i učenje. Općenito, profesija nastavnika promatra se kao kontinuirano oblikovanje osobne profesionalnosti temeljene na principima cjeloživotnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb