Pregled bibliografske jedinice broj: 550673
"Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti
"Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti // Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost, 33/34 (2008), 102-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 550673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Milenijski" marketing izvedbenih umjetnosti
("Millennuim" Marketing of the Performative Arts)
Autori
Ivana Krpan
Izvornik
Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost (1332-3539) 33/34
(2008);
102-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
izvedbene umjetnosti; hrvatsko kazalište; kulturni marketing; kulturna politika; produkcija
(performative arts; Croatian theater; cultural marketing; cultural politics; production)
Sažetak
Temeljem istraživanja kazališne ponude i potražnje u Hrvatskoj, poglavito u Zagrebu, rad nudi novi pristup oglašavanju i prodaji proizvoda kazališne umjetnosti, u kontekstu tržišne konkurencije XXI. stoljeća.
Izvorni jezik
Hrvatski