Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 550436

Istraživanje studentskog razumijevanja spektara


Ivanjek, Lana; Planinić, Maja
Istraživanje studentskog razumijevanja spektara // Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Nastava fizike - postignuća i izazovi
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 550436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje studentskog razumijevanja spektara
(Investigation of student understanding of spectra)

Autori
Ivanjek, Lana ; Planinić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Nastava fizike - postignuća i izazovi / - , 2011

Skup
Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2011. - 29.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike; atomski spektri; konceptualno razumijevanje
(physics teaching; atomic spectra; conceptual understanding)

Sažetak
Istraživanja u edukacijskoj fizici uglavnom se fokusiraju na studentskom razumijevanju osnovnih koncepata na uvodnim kolegijima opće fizike, dok je naglasak na temama iz moderne fizike, kao što su atomski spektri, puno manji. Struktura i formiranje spektara je dio srednjoškolskog i sveučilišnog kurikulumai u Hrvatskoj i u SAD. Grupa za edukacijsku fiziku u Zagrebu primijetila je da je koncept formiranja linijskih spektara težak čak i studentima koji su završili napredni sveučilišni kolegij kao što je kvantna mehanika. Započeto je temeljito istraživanje studentskog razumijevanja atomskih spektara. Provedeno je 9 polustrukturiranih demonstracijskih intervjua na studentima viših godina fizike u Zagrebu da bi se ispitalo njihovo razumijevanje atomskih spektara. Na temelju rezultata intervjua konstruirana su predtest pitanja kojima je ispitano oko 400 studenata na Sveučilištu u Zagrebu i na University of Washington u Seattleu. Rezultati su pokazali potrebu za unaprijeđenjem nastave i razvijanjem novih nastavnih materijala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lana Ivanjek (autor)

Avatar Url Maja Planinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanjek, Lana; Planinić, Maja
Istraživanje studentskog razumijevanja spektara // Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Nastava fizike - postignuća i izazovi
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Ivanjek, L. & Planinić, M. (2011) Istraživanje studentskog razumijevanja spektara. U: Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Nastava fizike - postignuća i izazovi.
@article{article, author = {Ivanjek, Lana and Planini\'{c}, Maja}, year = {2011}, keywords = {nastava fizike, atomski spektri, konceptualno razumijevanje}, title = {Istra\v{z}ivanje studentskog razumijevanja spektara}, keyword = {nastava fizike, atomski spektri, konceptualno razumijevanje}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivanjek, Lana and Planini\'{c}, Maja}, year = {2011}, keywords = {physics teaching, atomic spectra, conceptual understanding}, title = {Investigation of student understanding of spectra}, keyword = {physics teaching, atomic spectra, conceptual understanding}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font