Pregled bibliografske jedinice broj: 549675
Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja
Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja // 3. međunarodni znanstveni skup HIDIS
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 549675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja
(How assessment of language knowledge is affected by task type)
Autori
Grgić, Ana ; Juričić, Antonio-Toni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
3. međunarodni znanstveni skup HIDIS
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.12.2010. - 21.12.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
jezično znanje; jezično testiranje; jezični test; tipovi zadataka; najčešći glagoli
(language knowledge; language testing; language test; task type; most common verbs)
Sažetak
Cilj istraživanja je pokazati imaju li različiti tipovi zadataka u jezičnome testu utjecaja na točnost samih rješenja. Istraživanje je provedeno s pomoću različitih upitnika. U svakome upitniku pojavljuje se po jedan tip zadataka (zadatci višestrukoga izbora, zadatci dopunjavanja...), a gradivo koje se ispituje su različiti konjugacijski tipovi najčešćih glagola. Glagoli koje je potrebno konjugirati u svim su upitnicima jednaki. Ispitanici su polaznici Jezičnih vježbi 1 (1A), tj. početnoga stupnja u Croaticumu - centru za hrvatski kao drugi i strani jezik što je usporedivo sa stupnjem A2+ prema Zajedničkome europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3623 - Metodologija i izrada udžbenika i testiranja za hrvatski kao drugi/strani jezik (Pranjković, Ivo, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Antonio Toni Juričić
(autor)