Pregled bibliografske jedinice broj: 54893
Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup
Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup // Redizajniranje velikih hrvatskih poduzeća u funkciji gospodarskog razvoja / Buble, Marin (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1998. str. 207-230.
CROSBI ID: 54893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup
(Theoretical approach to analysis of large Croatian enterprises from the aspect of the international marketing)
Autori
Crnjak-Karanović, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Redizajniranje velikih hrvatskih poduzeća u funkciji gospodarskog razvoja
Urednik/ci
Buble, Marin
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
1998
Raspon stranica
207-230.
ISBN
953-6024-24-1
Ključne riječi
velika poduzeća, Hrvatska, međunarodni marketing
(large enterprises, Croatia, international marketing)
Sažetak
//
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA