Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 54893

Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup


Crnjak-Karanović, Biljana
Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup // Redizajniranje velikih hrvatskih poduzeća u funkciji gospodarskog razvoja / Buble, Marin (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1998. str. 207-230.


CROSBI ID: 54893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup
(Theoretical approach to analysis of large Croatian enterprises from the aspect of the international marketing)

Autori
Crnjak-Karanović, Biljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Redizajniranje velikih hrvatskih poduzeća u funkciji gospodarskog razvoja

Urednik/ci
Buble, Marin

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
1998

Raspon stranica
207-230.

ISBN
953-6024-24-1

Ključne riječi
velika poduzeća, Hrvatska, međunarodni marketing
(large enterprises, Croatia, international marketing)

Sažetak
//

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055012

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Biljana Crnjak-Karanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Crnjak-Karanović, Biljana
Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup // Redizajniranje velikih hrvatskih poduzeća u funkciji gospodarskog razvoja / Buble, Marin (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1998. str. 207-230.
Crnjak-Karanović, B. (1998) Pogledi na velika hrvatska poduzeča sa stajališta međunarodnog marketinga: teorijski pristup. U: Buble, M. (ur.) Redizajniranje velikih hrvatskih poduzeća u funkciji gospodarskog razvoja. Split, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 207-230..
@inbook{inbook, author = {Crnjak-Karanovi\'{c}, Biljana}, editor = {Buble, M.}, year = {1998}, pages = {207-230.}, keywords = {velika poduze\'{c}a, Hrvatska, me\djunarodni marketing}, isbn = {953-6024-24-1}, title = {Pogledi na velika hrvatska poduze\v{c}a sa stajali\v{s}ta me\djunarodnog marketinga: teorijski pristup}, keyword = {velika poduze\'{c}a, Hrvatska, me\djunarodni marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Crnjak-Karanovi\'{c}, Biljana}, editor = {Buble, M.}, year = {1998}, pages = {207-230.}, keywords = {large enterprises, Croatia, international marketing}, isbn = {953-6024-24-1}, title = {Theoretical approach to analysis of large Croatian enterprises from the aspect of the international marketing}, keyword = {large enterprises, Croatia, international marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font