Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 548874

Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj


Palić, M.; Maričić, M.; Kovač, I.
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj // 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 548874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj
(Impact of personal service on customer satisfaction in FMCG retail in Croatia)

Autori
Palić, M. ; Maričić, M. ; Kovač, I.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011

ISBN
978-953-6025-40-4

Skup
8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 27.04.2011. - 29.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
usluga; kupac; maloprodaja; Hrvatska
(service; consumer; retail; Croatia)

Sažetak
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, M.; Maričić, M.; Kovač, I.
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj // 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Palić, M., Maričić, M. & Kovač, I. (2011) Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj. U: Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. (ur.)8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research.
@article{article, author = {Pali\'{c}, M. and Mari\v{c}i\'{c}, M. and Kova\v{c}, I.}, year = {2011}, keywords = {usluga, kupac, maloprodaja, Hrvatska}, isbn = {978-953-6025-40-4}, title = {Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe \v{s}iroke potro\v{s}nje u Hrvatskoj}, keyword = {usluga, kupac, maloprodaja, Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pali\'{c}, M. and Mari\v{c}i\'{c}, M. and Kova\v{c}, I.}, year = {2011}, keywords = {service, consumer, retail, Croatia}, isbn = {978-953-6025-40-4}, title = {Impact of personal service on customer satisfaction in FMCG retail in Croatia}, keyword = {service, consumer, retail, Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font