Pregled bibliografske jedinice broj: 548874
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj // 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 548874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj
(Impact of personal service on customer satisfaction in FMCG retail in Croatia)
Autori
Palić, M. ; Maričić, M. ; Kovač, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research
/ Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T. - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011
ISBN
978-953-6025-40-4
Skup
8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 27.04.2011. - 29.04.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
usluga; kupac; maloprodaja; Hrvatska
(service; consumer; retail; Croatia)
Sažetak
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka