Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 548826

Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja


Ivanković, Jadranka; Tadić, Diana
Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja // 11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010 / Drljača (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. 31-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 548826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja
(Social Responsibility Marketing Conception and Quality conception - Modern Business Imperative)

Autori
Ivanković, Jadranka ; Tadić, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010 / Drljača - Zagreb : Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010, 31-40

ISBN
978-953-6619-23-8

Skup
11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost", 11th International Symposium on Qualitty "Quality, Competitiveness and Sustainability", Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 18.03.2010. - 19.03.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
koncepcije marketinga; koncepcija kvalitete; društvena odgovornost
(marketing conceptions; quality conception; corporate social responsibility)

Sažetak
Suvremeni uvjeti poslovanja postavljaju sve veće zahtjeve pred poduzeća bez obzira na vrstu djelatnosti kojom se bave. Poduzeću se pridaje sve veća uloga i značaj u društvu, a porast očekivanja dovodi društvenu odgovornost poduzeća u središte važnosti. Od poduzeća se očekuje da uspješno balansira pod djelovanjem često suprotstavljenih sila ; brige za dobrobit društvene zajednice i okoliša s jedne, i povećanja profi ta i konkurentnosti s druge strane. Marketinška koncepcija i koncepcija kvalitete polaze od identifi ciranja zahtjeva potrošača i kontinuiranog unapređenja proizvoda i procesa radi njihova zadovoljavanja. Njihova uloga svodi se na brigu o profi tabilnom zadovoljavanju potrošača i povećanju kvalitete roba i usluga. U radu se društvena odgovornost poduzeća promišlja kao poseban izazov na koji marketinška koncepcija i koncepcija kvalitete trebaju ponuditi adekvatan odgovor polazeći od potreba i očekivanja potrošača kao najznačajnije zainteresirane skupine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-3351 - Menadžerski alati u digitalnom poduzeću (Dabić, Marina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanković, Jadranka; Tadić, Diana
Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja // 11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010 / Drljača (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. 31-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ivanković, J. & Tadić, D. (2010) Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja. U: Drljača (ur.)11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010.
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka and Tadi\'{c}, Diana}, year = {2010}, pages = {31-40}, keywords = {koncepcije marketinga, koncepcija kvalitete, dru\v{s}tvena odgovornost}, isbn = {978-953-6619-23-8}, title = {Koncepcija dru\v{s}tveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja}, keyword = {koncepcije marketinga, koncepcija kvalitete, dru\v{s}tvena odgovornost}, publisher = {Oskar - centar za razvoj i kvalitetu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka and Tadi\'{c}, Diana}, year = {2010}, pages = {31-40}, keywords = {marketing conceptions, quality conception, corporate social responsibility}, isbn = {978-953-6619-23-8}, title = {Social Responsibility Marketing Conception and Quality conception - Modern Business Imperative}, keyword = {marketing conceptions, quality conception, corporate social responsibility}, publisher = {Oskar - centar za razvoj i kvalitetu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font