Pregled bibliografske jedinice broj: 548826
Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja
Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja // 11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010 / Drljača (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. 31-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 548826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja
(Social Responsibility Marketing Conception and Quality conception - Modern Business Imperative)
Autori
Ivanković, Jadranka ; Tadić, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010
/ Drljača - Zagreb : Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010, 31-40
ISBN
978-953-6619-23-8
Skup
11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost", 11th International Symposium on Qualitty "Quality, Competitiveness and Sustainability", Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 18.03.2010. - 19.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
koncepcije marketinga; koncepcija kvalitete; društvena odgovornost
(marketing conceptions; quality conception; corporate social responsibility)
Sažetak
Suvremeni uvjeti poslovanja postavljaju sve veće zahtjeve pred poduzeća bez obzira na vrstu djelatnosti kojom se bave. Poduzeću se pridaje sve veća uloga i značaj u društvu, a porast očekivanja dovodi društvenu odgovornost poduzeća u središte važnosti. Od poduzeća se očekuje da uspješno balansira pod djelovanjem često suprotstavljenih sila ; brige za dobrobit društvene zajednice i okoliša s jedne, i povećanja profi ta i konkurentnosti s druge strane. Marketinška koncepcija i koncepcija kvalitete polaze od identifi ciranja zahtjeva potrošača i kontinuiranog unapređenja proizvoda i procesa radi njihova zadovoljavanja. Njihova uloga svodi se na brigu o profi tabilnom zadovoljavanju potrošača i povećanju kvalitete roba i usluga. U radu se društvena odgovornost poduzeća promišlja kao poseban izazov na koji marketinška koncepcija i koncepcija kvalitete trebaju ponuditi adekvatan odgovor polazeći od potreba i očekivanja potrošača kao najznačajnije zainteresirane skupine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-3351 - Menadžerski alati u digitalnom poduzeću (Dabić, Marina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb