Pregled bibliografske jedinice broj: 548775
Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske
Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske // CROMAR, Kongres (20 ; 2007 ; Rijeka) Marketing u društvu znaja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka = Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality : book of abstracts / XX. Kongres CROMAR-a Rijeka. 25. - 27. listopada 2007. / Grbac, Meler (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 70-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 548775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske
(The Role of Marketing in The Higher Education System of The Republic of Croatia)
Autori
Tadić, Diana ; Ivanković, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CROMAR, Kongres (20 ; 2007 ; Rijeka) Marketing u društvu znaja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka = Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality : book of abstracts / XX. Kongres CROMAR-a Rijeka. 25. - 27. listopada 2007.
/ Grbac, Meler - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 70-80
ISBN
978-953-6148-63-9
Skup
XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti", XX CROMAR Congress "Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality", Rijeka, 25 - 27 October, 2007
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; visoko obrazovanje; konkurentnost; hrvatske obrazovne institucije
(marketing; higher education; competitiveness; Croatian educational institutions)
Sažetak
Promišljanja i teze koje su iznesene u ovom radu predstavljaju temeljnu podlogu za shvaćanje marketinga i njegove uloge u suvremenom sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske. Upravo segment hrvatskog visokog školstva postaje sve aktualnijim prostorom za razvoj marketinških misli i djelovanja. Unatoč uvriježenom stajalištu dosadašnjih koncepcija o nepotrebnosti marketinga u hrvatskim edukacijskim ustanovama, novija razmišljanja upućuju na neizbježnu primjenu marketinških aktivnosti i u takovim organizacijama. Razlozi tome pronalaze se u pojavi sve veće konkurencije na domaćem tržištu znanja, sve značajnijoj usmjerenosti hrvatskih institucija zapadnoeuropskim standardima visokog obrazovanja te boljem razumijevanju korisnosti marketinga za svaku ustanovu i njihovu konkurentnost na domaćem, ali i europskom obrazovnom tržištu. Fokus ovog rada je nužnost prihvaćanja i primjene suvremenih marketinških procesa u hrvatskom visokoobrazovnom prostoru, u kontekstu sve većih zahtjeva koji se postavljaju kao uvjet budućeg razvoja i konkurentnosti domaćih obrazovnih institucija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj