Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 548775

Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske


Tadić, Diana; Ivanković, Jadranka
Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske // CROMAR, Kongres (20 ; 2007 ; Rijeka) Marketing u društvu znaja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka = Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality : book of abstracts / XX. Kongres CROMAR-a Rijeka. 25. - 27. listopada 2007. / Grbac, Meler (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 70-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 548775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske
(The Role of Marketing in The Higher Education System of The Republic of Croatia)

Autori
Tadić, Diana ; Ivanković, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
CROMAR, Kongres (20 ; 2007 ; Rijeka) Marketing u društvu znaja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka = Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality : book of abstracts / XX. Kongres CROMAR-a Rijeka. 25. - 27. listopada 2007. / Grbac, Meler - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 70-80

ISBN
978-953-6148-63-9

Skup
XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti", XX CROMAR Congress "Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality", Rijeka, 25 - 27 October, 2007

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; visoko obrazovanje; konkurentnost; hrvatske obrazovne institucije
(marketing; higher education; competitiveness; Croatian educational institutions)

Sažetak
Promišljanja i teze koje su iznesene u ovom radu predstavljaju temeljnu podlogu za shvaćanje marketinga i njegove uloge u suvremenom sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske. Upravo segment hrvatskog visokog školstva postaje sve aktualnijim prostorom za razvoj marketinških misli i djelovanja. Unatoč uvriježenom stajalištu dosadašnjih koncepcija o nepotrebnosti marketinga u hrvatskim edukacijskim ustanovama, novija razmišljanja upućuju na neizbježnu primjenu marketinških aktivnosti i u takovim organizacijama. Razlozi tome pronalaze se u pojavi sve veće konkurencije na domaćem tržištu znanja, sve značajnijoj usmjerenosti hrvatskih institucija zapadnoeuropskim standardima visokog obrazovanja te boljem razumijevanju korisnosti marketinga za svaku ustanovu i njihovu konkurentnost na domaćem, ali i europskom obrazovnom tržištu. Fokus ovog rada je nužnost prihvaćanja i primjene suvremenih marketinških procesa u hrvatskom visokoobrazovnom prostoru, u kontekstu sve većih zahtjeva koji se postavljaju kao uvjet budućeg razvoja i konkurentnosti domaćih obrazovnih institucija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj


Citiraj ovu publikaciju:

Tadić, Diana; Ivanković, Jadranka
Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske // CROMAR, Kongres (20 ; 2007 ; Rijeka) Marketing u društvu znaja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka = Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality : book of abstracts / XX. Kongres CROMAR-a Rijeka. 25. - 27. listopada 2007. / Grbac, Meler (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 70-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Tadić, D. & Ivanković, J. (2007) Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske. U: Grbac, M. (ur.)CROMAR, Kongres (20 ; 2007 ; Rijeka) Marketing u društvu znaja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka = Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality : book of abstracts / XX. Kongres CROMAR-a Rijeka. 25. - 27. listopada 2007..
@article{article, author = {Tadi\'{c}, Diana and Ivankovi\'{c}, Jadranka}, editor = {Grbac, M.}, year = {2007}, pages = {70-80}, keywords = {marketing, visoko obrazovanje, konkurentnost, hrvatske obrazovne institucije}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {Uloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske}, keyword = {marketing, visoko obrazovanje, konkurentnost, hrvatske obrazovne institucije}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tadi\'{c}, Diana and Ivankovi\'{c}, Jadranka}, editor = {Grbac, M.}, year = {2007}, pages = {70-80}, keywords = {marketing, higher education, competitiveness, Croatian educational institutions}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {The Role of Marketing in The Higher Education System of The Republic of Croatia}, keyword = {marketing, higher education, competitiveness, Croatian educational institutions}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font