Pregled bibliografske jedinice broj: 548648
Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza
Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza // Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001 / Rocco, Borš (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 243-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 548648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza
(Podravka on global market: SWOT analysis)
Autori
Dabić, Marina ; Ivanković, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001
/ Rocco, Borš - Zagreb : Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 243-247
ISBN
953-98717-0-0
Skup
XVII. Kongres CROMAR-a Hrvatske, 17th Congress of CROMAR, Croatia, Science Convention with International Participation
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 16.11.2001. - 17.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; globalizacija; marketing menadžment; SWOT analiza; internacionalizacija; marketing mix
(Marketing; Globalisation; Marketing Management; SEOT analysis; Internationalisation; Marketing mix)
Sažetak
Zadaci marketinga razvijaju se u skladu s razvojem društva, znanosti i tehnologije. Prikupljanje podataka, istraživanje, razumijevanje i predviđanje međunarodnih tržišta, te menadžersko procjenjivanje temeljna su polazišta međunarodnog marketinga. Razumijevanje inozemnog okruženja, prepoznavanje i ocjena prilika, izazovne su zadaće za teoriju i praksu. Poslovno okruženje koje se istražuje znatno utječe na donošenje odluka. Internacionalizacija konkurencije stavlja sva poduzeća pred pritisak i izazov kojem mogu odgovoriti samo dinamičnim preispitivanjem strategija. Za postizanje konkurentnosti poduzeće mora postići signifikantne promjene, ali prije toga mora realistično sagledati stanje u kojem se nalazi s različitih stajališta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj,
Strojarski fakultet, Slavonski Brod