Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 548648

Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza


Dabić, Marina; Ivanković, Jadranka
Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza // Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001 / Rocco, Borš (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 243-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 548648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza
(Podravka on global market: SWOT analysis)

Autori
Dabić, Marina ; Ivanković, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001 / Rocco, Borš - Zagreb : Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 243-247

ISBN
953-98717-0-0

Skup
XVII. Kongres CROMAR-a Hrvatske, 17th Congress of CROMAR, Croatia, Science Convention with International Participation

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 16.11.2001. - 17.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; globalizacija; marketing menadžment; SWOT analiza; internacionalizacija; marketing mix
(Marketing; Globalisation; Marketing Management; SEOT analysis; Internationalisation; Marketing mix)

Sažetak
Zadaci marketinga razvijaju se u skladu s razvojem društva, znanosti i tehnologije. Prikupljanje podataka, istraživanje, razumijevanje i predviđanje međunarodnih tržišta, te menadžersko procjenjivanje temeljna su polazišta međunarodnog marketinga. Razumijevanje inozemnog okruženja, prepoznavanje i ocjena prilika, izazovne su zadaće za teoriju i praksu. Poslovno okruženje koje se istražuje znatno utječe na donošenje odluka. Internacionalizacija konkurencije stavlja sva poduzeća pred pritisak i izazov kojem mogu odgovoriti samo dinamičnim preispitivanjem strategija. Za postizanje konkurentnosti poduzeće mora postići signifikantne promjene, ali prije toga mora realistično sagledati stanje u kojem se nalazi s različitih stajališta.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj,
Strojarski fakultet, Slavonski Brod

Profili:

Avatar Url Jadranka Ivanković (autor)

Avatar Url Marina Dabić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dabić, Marina; Ivanković, Jadranka
Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza // Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001 / Rocco, Borš (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 243-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Dabić, M. & Ivanković, J. (2001) Podravka na globalnom tržištu: SWOT analiza. U: Rocco, B. (ur.)Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001.
@article{article, author = {Dabi\'{c}, Marina and Ivankovi\'{c}, Jadranka}, editor = {Rocco, B.}, year = {2001}, pages = {243-247}, keywords = {marketing, globalizacija, marketing menad\v{z}ment, SWOT analiza, internacionalizacija, marketing mix}, isbn = {953-98717-0-0}, title = {Podravka na globalnom tr\v{z}i\v{s}tu: SWOT analiza}, keyword = {marketing, globalizacija, marketing menad\v{z}ment, SWOT analiza, internacionalizacija, marketing mix}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dabi\'{c}, Marina and Ivankovi\'{c}, Jadranka}, editor = {Rocco, B.}, year = {2001}, pages = {243-247}, keywords = {Marketing, Globalisation, Marketing Management, SEOT analysis, Internationalisation, Marketing mix}, isbn = {953-98717-0-0}, title = {Podravka on global market: SWOT analysis}, keyword = {Marketing, Globalisation, Marketing Management, SEOT analysis, Internationalisation, Marketing mix}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font