Pregled bibliografske jedinice broj: 548603
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 41-48
CROSBI ID: 548603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje
(Learning outcomes and constructive alignment)
Autori
Vlahović Štetić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
41-48
ISBN
978-953-175-333-3
Ključne riječi
ishodi učenja, konstruktivno poravnanje
(learning outcomes, constructive alignment)
Sažetak
U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)