Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 548603

Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje


Vlahović Štetić, Vesna
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 41-48


CROSBI ID: 548603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje
(Learning outcomes and constructive alignment)

Autori
Vlahović Štetić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
41-48

ISBN
978-953-175-333-3

Ključne riječi
ishodi učenja, konstruktivno poravnanje
(learning outcomes, constructive alignment)

Sažetak
U tekstu se definiraju ishodi učenja i razine ishoda učenja te se daju primjeri kako definirati pojedine razine učenja u skladu s Bloomovom taksonomijom. U tekstu se također objašnjava pojam konstruktivnog poravnanja prema Biggsu te se na primjeru jednog kolegija prikazuju koraci u poravnanju sadržaja poučavanja i ishoda učenja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Vlahović-Štetić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vlahović Štetić, Vesna
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 41-48
Vlahović Štetić, V. (2009) Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 41-48.
@inbook{inbook, author = {Vlahovi\'{c} \v{S}teti\'{c}, Vesna}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {41-48}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, konstruktivno poravnanje}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Ishodi u\v{c}enja i konstruktivno poravnanje}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, konstruktivno poravnanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vlahovi\'{c} \v{S}teti\'{c}, Vesna}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {41-48}, keywords = {learning outcomes, constructive alignment}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Learning outcomes and constructive alignment}, keyword = {learning outcomes, constructive alignment}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font