Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 548336

Demokratsko građanstvo i njegove obrazovne implikacije u Hrvatskoj: iz pasivnog u aktivno


Doolan, Karin
Demokratsko građanstvo i njegove obrazovne implikacije u Hrvatskoj: iz pasivnog u aktivno, 2010., magistarski rad, Fakultet obrazovnih znanosti, Cambridge


CROSBI ID: 548336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Demokratsko građanstvo i njegove obrazovne implikacije u Hrvatskoj: iz pasivnog u aktivno
(Democratic citizenship and its educational implications in contemporary Croatia: Beyond passivity into activity)

Autori
Doolan, Karin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet obrazovnih znanosti

Mjesto
Cambridge

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2010

Stranica
94

Mentor
McLaughlin, T.H.

Ključne riječi
pojam građanina; obrazovanje za aktivno građanstvo; minimalni; maksimalni pristupi
(conceptions of citizenship; education for active citizenship; minimal; maximal approaches)

Sažetak
The thesis offers a theoretical and empirical insight into current Western trends in political education ; presents research results (case study, mixed methods research design) on the planned effects of political education in Croatian secondary schools today ; an empirical insight into how the planned effects are translated into practice in two Croatian secondary schools ; it examines students’ attitudes towards both the content and practice of their politics subject in school ; and finally, as a result of the above mentioned aims, issues are raised concerning political education in Croatian secondary schools, and, on the basis of empirical evidence, some preliminary recommendations for the future of political education in Croatia are offered.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Karin Doolan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Doolan, Karin
Demokratsko građanstvo i njegove obrazovne implikacije u Hrvatskoj: iz pasivnog u aktivno, 2010., magistarski rad, Fakultet obrazovnih znanosti, Cambridge
Doolan, K. (2010) 'Demokratsko građanstvo i njegove obrazovne implikacije u Hrvatskoj: iz pasivnog u aktivno', magistarski rad, Fakultet obrazovnih znanosti, Cambridge.
@phdthesis{phdthesis, author = {Doolan, Karin}, year = {2010}, pages = {94}, keywords = {pojam gra\djanina, obrazovanje za aktivno gra\djanstvo, minimalni, maksimalni pristupi}, title = {Demokratsko gra\djanstvo i njegove obrazovne implikacije u Hrvatskoj: iz pasivnog u aktivno}, keyword = {pojam gra\djanina, obrazovanje za aktivno gra\djanstvo, minimalni, maksimalni pristupi}, publisherplace = {Cambridge} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Doolan, Karin}, year = {2010}, pages = {94}, keywords = {conceptions of citizenship, education for active citizenship, minimal, maximal approaches}, title = {Democratic citizenship and its educational implications in contemporary Croatia: Beyond passivity into activity}, keyword = {conceptions of citizenship, education for active citizenship, minimal, maximal approaches}, publisherplace = {Cambridge} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font