Pregled bibliografske jedinice broj: 548246
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja // 7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike, Zbornik radova
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2011. str. 99-99 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 548246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
(Concept maps in assessment of mathematics knowledge)
Autori
Mrkonjić, Ivan ; Topolovec, Velimir ; Juričić Devčić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike, Zbornik radova
/ - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2011, 99-99
ISBN
978-953-56797-0-7
Skup
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.10.2011. - 15.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konceptualne mape; ocjenjivanje matematičkog znanja; inovacije u ocjenjivanju
(concept maps; assessment of mathematics knowledge; innovations in assessment)
Sažetak
U posljednje vrijeme vrlo često se susrećemo sa stručnim i znanstvenim radovima koji istražuju mogućnost primjene konceptualnih mapa u ocjenjivanju znanja, posebno matematičkog. S obzirom da se kod nas ovakav pristup ocjenjivanju ne koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnkie i inovirati proces nastave matematike s ovim postupcima. U radu se opisuju konceptualne mape i njihova primjena u ocjenjivanju matematičkog znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Varošanec, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka