Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 547869

Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive


Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin
Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive // Učitelji i njihovi mentori / Vlasta Vizek Vidović (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 153-193


CROSBI ID: 547869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive
(Mentorship in Croatia: different perspectives)

Autori
Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Učitelji i njihovi mentori

Urednik/ci
Vlasta Vizek Vidović

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
153-193

ISBN
978-953-6218-45-5

Ključne riječi
mentorstvo, studentska praksa, pripravnički staž, iskustva studenata, pripravnika, mentora
(mentorship, student practice, teacher induction, experiences of students, beginner teachers, mentors)

Sažetak
Poglavlje je posvećeno studentskoj praksi i pripravničkom stažu kao važnim aspektima pripreme budućih učitelja za rad u školi. Prvi dio poglavlja odnosi se na praktična iskustva s mentoriranjem tijekom školske prakse za vrijeme studija. Sadrži opis organizacije školske prakse na hrvatskim sveučilištima na kojima se provodi učiteljski studij te prikaz procjene mentorskog procesa, kao i prikaz iskustva mentora školske prakse u mentoriranju studenata. Drugi dio poglavlja sadrži prikaz organizacije pripravničkog staža, procjene mentorskoga procesa koje su dali učitelji pripravnici i iskustva mentora učitelja pripravnika u procesu mentoriranja. Poglavlje završava prikazom savjeta učiteljima početnicima koje su dali mentori učitelja pripravnika i savjeta učitelja pripravnika u vezi s onim što bi trebali nastojati ostvariti, a što izbjeći na početku svoje karijere kako bi postali uspješni učitelji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Iris Marušić (autor)

Avatar Url Karin Doolan (autor)

Avatar Url Tea Pavin Ivanec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin
Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive // Učitelji i njihovi mentori / Vlasta Vizek Vidović (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 153-193
Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin (2011) Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive. U: Vlasta Vizek Vidović (ur.) Učitelji i njihovi mentori. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 153-193.
@inbook{inbook, year = {2011}, pages = {153-193}, keywords = {mentorstvo, studentska praksa, pripravni\v{c}ki sta\v{z}, iskustva studenata, pripravnika, mentora}, isbn = {978-953-6218-45-5}, title = {Mentorstvo u Hrvatskoj: razli\v{c}ite perspektive}, keyword = {mentorstvo, studentska praksa, pripravni\v{c}ki sta\v{z}, iskustva studenata, pripravnika, mentora}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, year = {2011}, pages = {153-193}, keywords = {mentorship, student practice, teacher induction, experiences of students, beginner teachers, mentors}, isbn = {978-953-6218-45-5}, title = {Mentorship in Croatia: different perspectives}, keyword = {mentorship, student practice, teacher induction, experiences of students, beginner teachers, mentors}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font