Pregled bibliografske jedinice broj: 547668
Računalom potpomognuto učenje u nastavi arhitekture računala
Računalom potpomognuto učenje u nastavi arhitekture računala, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno - matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 547668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalom potpomognuto učenje u nastavi arhitekture računala
(Computer assisted learning in teaching Computer architecture)
Autori
Jurić, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Prirodoslovno - matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
12.10
Godina
2011
Stranica
21
Mentor
Granić, Andrina
Neposredni voditelj
Nakić, Jelena
Ključne riječi
arhitektura računala; oblikovanje nastavnih sadržaja; Moodle
(computer architecture; instructional content design; Moodle)
Sažetak
U prvom dijelu rada riječ je o ranim sustavima za učenje, modelu učenja potpomognutim računalom zatim o elektroničkom učenju te sustavu za upravljanje učenjem – Moodle. Drugi dio pobliže opisuje način oblikovanja nastavnog sadržaja u sustavu Moodle za kolegij Arhitektura računala. Metodičko oblikovanje nastavnog procesa prati određene etape, a to su uvod ili priprema, obrađivanje novih nastavnih sadržaja, vježbanje i ponavljanje te provjeravanje. Kroz uvod ili pripremu navedeno je par savjeta kako studentu omogućiti bolje razumijevanje gradiva te bolje snalaženje unutar gradiva. Obrađivanje novih nastavnih sadržaja ukazuje na brojne probleme za vrijeme izrade stranica te sugerira najefikasnija rješenja određenih problema. Vježbanjem polaznici prerađuju novu nastavnu građu jer će je tako najlakše usvojiti. Kroz cijelu lekciju provlače se pitanja vezana za određeni dio lekcije. Postoji više vrsta pitanja: Višestruki odabir, Spajanje parova, Kratak odgovor, Točno/Netočno, Esej, Numerički, Pitanja s računanjem (Calculated), Povezivanje kratkih odgovora (Random Short-Answer Matching), Ugrađeni odgovori (Embedded answers –Cloze). Na temelju tih pitanja moguće je kreirati test za određenu cjelinu. Pomoću testova se vrši provjera znanja polaznika. Svaki test može biti otvoren za pisanje u nekom periodu, i imati vrijeme određeno za pisanje. Sustav za upravljane učenjem Moodle te njegovi alati omogućavaju i bolju komunikaciju između predavača i polaznika. Iz dana u dan sustav se modernizira, a gotovo svi imaju pozitivan stav prema načinu učenja pomoću računala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1998 - Upotrebljivost i prilagodljivost sučelja inteligentnih autorskih ljuski (Granić, Andrina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split