Pregled bibliografske jedinice broj: 547434
Stilovi učenja u prilagodljivim sustavima e-učenja
Stilovi učenja u prilagodljivim sustavima e-učenja, 2010., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 547434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stilovi učenja u prilagodljivim sustavima e-učenja
(Learning styles in adaptive e-learning systems)
Autori
Pavković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno - matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.09
Godina
2010
Stranica
89
Mentor
Granić, Andrina
Neposredni voditelj
Nakić, Jelena
Ključne riječi
e-učenje; prilagodljivi sustavi e-učenja; stilovi učenja
(e-learning; adaptive e-learning systems; learning styles)
Sažetak
Stilovi učenja smatraju se važnim faktorom u procesu učenja te njihovo uključivanje u obrazovanje olakšava proces učenja. Prilagodljivi sustavi e-učenja nude učenicima personaliziranu podršku u okruženju učenja na daljinu. Krajnji cilj takvih sustava je stvoriti „savršenu“ on-line lekciju za svakog učenika. Ovaj diplomski rad rezultat je istraživanja o stilovima učenja i načinima njihova uključivanja u prilagodljive hipermedijske sustave obrazovanja. Opisano je četrnaest prilagodljivih sustava obrazovanja koji su navedeni kronološkim redoslijedom, a posebno su naznačeni modeli stilova učenja koje implementiraju, način detekcije tih stilova i metode prilagođavanja korisnicima. Model stilova učenja najčešće implementiran u prilagodljive sustave obrazovanja je Felder-Silvermanov model (CS383, Moodle, MASPLANG, LSAS, TANGOW, SAVER, DEUS, eTeacher, INDeLER). Pri detekciji stila učenja korisnika koriste se dvije metode za procjenjivanje postavki učenja: metoda upitnika kojom se inicijalizira model učenika (CS383, Moodle, IDEAL, MASPLANG, LSAS, iWeaver, INSPIRE, TANGOW, AHA!, DEUS i INDeLER) i automatska detekcija koja se odvija na temelju interakcije korisnika i sustava e-učenja (MANIC, SAVER i eTeacher). Prilagođavanje znanju pojedinog korisnika ostvaruje se prilagodljivim prikazom sadržaja i prilagodljivom podrškom kretanju kroz sadržaj. Područje primjene stilova učenja u prilagodljivim sustavima za obrazovanje je vrlo složeno i još uvijek se intenzivno istražuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1998 - Upotrebljivost i prilagodljivost sučelja inteligentnih autorskih ljuski (Granić, Andrina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split