Pregled bibliografske jedinice broj: 547278
Lik Merkura u hrvatskom grafičkom dizajnu između dva svjetska rata
Lik Merkura u hrvatskom grafičkom dizajnu između dva svjetska rata // XII. Dani Cvita Fiskovića. Metamorfoze mita. Mitologija u umjetnosti od srednjeg vijeka do moderne
Pomena, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 547278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lik Merkura u hrvatskom grafičkom dizajnu između dva svjetska rata
(Images of Mercury in Croatian Graphic Design of the Interwar Period)
Autori
Magaš, Lovorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
XII. Dani Cvita Fiskovića. Metamorfoze mita. Mitologija u umjetnosti od srednjeg vijeka do moderne
Mjesto i datum
Pomena, Hrvatska, 30.09.2010. - 03.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Merkur; grafički dizajn; Zagrebački zbor; reklama
(Mercury; graphic design; Zagreb fair; advertising)
Sažetak
Izlaganje govori o razlozima i različitim oblicima pojavljivanja lika rimskog boga trgovine Merkura u hrvatskom grafičkom dizajnu između dva svjetska rata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301080-1079 - Hrvatska umjetnost od klasicizma do postmoderne (Maković, Zvonko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Lovorka Magaš Bilandžić
(autor)