Pregled bibliografske jedinice broj: 546344
Sustavi e-učenja u ranom primarnom obrazovanju (otočna škola)
Sustavi e-učenja u ranom primarnom obrazovanju (otočna škola), 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Split, Split
CROSBI ID: 546344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustavi e-učenja u ranom primarnom obrazovanju (otočna škola)
(E-learning systems in primary education (island school))
Autori
Tasovac, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet Split
Mjesto
Split
Datum
07.09
Godina
2011
Stranica
84
Mentor
Stankov, Slavomir
Ključne riječi
otočne škole; unapređenje nastave; učenje na daljinu; Moodle; tradicionalna nastava
(island schools; instructional improvement; distance learning; Moodle; traditional instruction)
Sažetak
Pričajući o unapređenju kvalitete nastave u osnovnim školama često se pri tome misli na velike gradske škole koje su nerijetko pretrpane učenicima, a zaboravljamo na škole koje se nalaze u manjim izoliranim ruralnim područjima, posebice na otočne škole. One naime nemaju popunjene učionice ali su zato pretrpane problemima počevši od nestručnog kadra, preko slabe prometne povezanosti s kopnom do kombiniranih razreda, noćne more većine učitelja. Bez obzira na negativne ali i pozitivne strane manjih otočnih škola kvaliteta nastave znatno zaostaje za kvalitetom ostalih škola. Taj problem su uočile mnoge zemlje u svijetu te su rješenje pronašle u primjeni učenja na daljinu. Slijedeći njihov primjer i mi smo odlučili u empirijskom dijelu rada ispitati je li moguće unaprijediti nastavu u manjoj otočnoj osnovnoj školi uz pomoć učenja na sustavu Moodle. Istraživanje je provedeno s učenicima drugog i trećeg razreda, u vremenu od četiri mjeseca u sklopu informatike kao izvannastavne aktivnosti. Istraživanjem nismo došli do statistički značajnih podataka, no bez obzira na ishod, smatramo da učenje na daljinu ima potencijala za unapređivanje kvalitete obrazovanja na otocima te se nadamo njegovoj primjeni u skoroj budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(mentor)