Pregled bibliografske jedinice broj: 546168
Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske
Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske // IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings / Bunčić, Veselin (ur.).
Subotica: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2012. str. 84-90 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 546168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske
(Preschool teacher – a researched of one’s own practice in the institution of early and preschool education : Croatian experiences)
Autori
Vujičić, Lidija ; Rusijan-Ljuština, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings
/ Bunčić, Veselin - Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2012, 84-90
ISBN
978-86-87983-18-2
Skup
International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizons in Education, Culture and Sports" (4 ; 2011)
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 13.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; istraživanje ; odgajatelj ; refleksivna praksa ; stručno usavršavanje
(lifelong learning ; research ; preschool teacher ; reflexive practice ; professional development)
Sažetak
Autorice zastupaju tezu o potrebi drugačijega pristupa stručnom usavršavanju odgajatelja - usmjerenog na izravno istraživanje i mijenjanje osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja. O stručnom usavršavanju odgajatelja promišljaju kao o strategiji u procesu mijenjanja kulture odgojno-obrazovne ustanove. Iz tih razloga vizija cjeloživotnog učenja i kontinuiranog profesionalnog razvoja zahtijeva odgajatelja koji će znati kritički razmišljati, koji je osposobljen za refleksiju i evaluaciju, koji zna potražiti ili osigurati preduvjete za razvoj i učenje svakog pojedinog djeteta. O odgajatelju se promišlja, prije svega, kao inicijatoru promjena, pokretaču za učenje, koji se brine za svoj osobni i profesionalni razvoj i koji je dio organizacije koja se razvija i uči, a o refleksiji kao značajnoj karakteristici njegova profesionalnog razvoja. Na taj način refleksivnu praksu povezujemo uz pojam cjeloživotnog učenja kao proces kontinuiranog osobnog usavršavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Rijeci
Profili:
Lidija Vujičić
(autor)