Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 545560

Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija


Močinić, Snježana; Močinić, Andrea
Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija // International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 545560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija
(Vocational pedagogic practice and development of teacher competences)

Autori
Močinić, Snježana ; Močinić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"

Mjesto i datum
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 22.09.2011. - 24.09.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
stručno-pedagoška praksa; učiteljske kompetencije; refleksija; inicijalno obrazovanje učitelja; škole-vježbaonice; učitelj-mentor; voditelj prakse; studenti; dnevnik prakse
(professional-pedagogical practice; teacher competences; reflection; initial teachers' education; school-training centers; teacher - mentor; practice supervisor; students; practice journal)

Sažetak
Obrazovanje učitelja mora biti dinamičan i otvoren sustav koji uključuje kompetentnost, refleksiju, orijentiranost na teoriju, suradništvo, odgovornost i razvoj sposobnosti i stavova učitelja u svim domenama učiteljske profesije. Postati kompetentan učitelj zahtjeva sinergijsku integraciju znanja, sposobnosti i djelovanja, čemu u velikoj mjeri doprinosi kvalitetno planirana i ostvarena stručno-pedagoška praksa kao važan segment obrazovanja budućih učitelja. Dobro organizirano praktično osposobljavanje pretpostavlja partnerstvo fakulteta i škola-vježbaonica, suradnju s primjereno osposobljenim učiteljima-mentorima, kvalitetnu pripremu studenata za rad s učenicima u osnovnoj školi te analizu njihovih iskustava na osnovu stečenih teorijskih spoznaja. Integracija teoretskog i praktičnog udjela u programima inicijalnog obrazovanja neizostavna je u procesu razvoja ključnih učiteljskih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Snježana Močinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Močinić, Snježana; Močinić, Andrea
Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija // International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Močinić, S. & Močinić, A. (2011) Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija. U: International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity".
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and Mo\v{c}ini\'{c}, Andrea}, year = {2011}, keywords = {stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, u\v{c}iteljske kompetencije, refleksija, inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja, \v{s}kole-vje\v{z}baonice, u\v{c}itelj-mentor, voditelj prakse, studenti, dnevnik prakse}, title = {Stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa i razvoj u\v{c}iteljskih kompetencija}, keyword = {stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, u\v{c}iteljske kompetencije, refleksija, inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja, \v{s}kole-vje\v{z}baonice, u\v{c}itelj-mentor, voditelj prakse, studenti, dnevnik prakse}, publisherplace = {Ohrid, Sjeverna Makedonija} }
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and Mo\v{c}ini\'{c}, Andrea}, year = {2011}, keywords = {professional-pedagogical practice, teacher competences, reflection, initial teachers' education, school-training centers, teacher - mentor, practice supervisor, students, practice journal}, title = {Vocational pedagogic practice and development of teacher competences}, keyword = {professional-pedagogical practice, teacher competences, reflection, initial teachers' education, school-training centers, teacher - mentor, practice supervisor, students, practice journal}, publisherplace = {Ohrid, Sjeverna Makedonija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font