Pregled bibliografske jedinice broj: 545560
Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija
Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija // International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 545560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija
(Vocational pedagogic practice and development of teacher competences)
Autori
Močinić, Snježana ; Močinić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"
Mjesto i datum
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 22.09.2011. - 24.09.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stručno-pedagoška praksa; učiteljske kompetencije; refleksija; inicijalno obrazovanje učitelja; škole-vježbaonice; učitelj-mentor; voditelj prakse; studenti; dnevnik prakse
(professional-pedagogical practice; teacher competences; reflection; initial teachers' education; school-training centers; teacher - mentor; practice supervisor; students; practice journal)
Sažetak
Obrazovanje učitelja mora biti dinamičan i otvoren sustav koji uključuje kompetentnost, refleksiju, orijentiranost na teoriju, suradništvo, odgovornost i razvoj sposobnosti i stavova učitelja u svim domenama učiteljske profesije. Postati kompetentan učitelj zahtjeva sinergijsku integraciju znanja, sposobnosti i djelovanja, čemu u velikoj mjeri doprinosi kvalitetno planirana i ostvarena stručno-pedagoška praksa kao važan segment obrazovanja budućih učitelja. Dobro organizirano praktično osposobljavanje pretpostavlja partnerstvo fakulteta i škola-vježbaonica, suradnju s primjereno osposobljenim učiteljima-mentorima, kvalitetnu pripremu studenata za rad s učenicima u osnovnoj školi te analizu njihovih iskustava na osnovu stečenih teorijskih spoznaja. Integracija teoretskog i praktičnog udjela u programima inicijalnog obrazovanja neizostavna je u procesu razvoja ključnih učiteljskih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Snježana Močinić
(autor)